
نوشته اصلی توسط
gol_pesar
شیدا خانم از شما هم تشکر میکنم. در مورد هزینه خانواده علیرغم اینکه میدونم کمتر دختری با این مسئله کنار میاد اما من توی این قضیه فعلا راهی ندارم. ضمن اینکه در این مورد اصلا ناراحتی ندارم و خانوادمو واقعا دوست دارم. سعی میکنم با هرکسی که باشم در این مورد به توافق برسم.
در مورد راسخ بودن روی تصمیمم باید بگم که ایشون منو میشناسم و میدونم که مرد را قول است. اصلا تردید و دودلی در رفتارم نبود.
میخوام بهش بگم که میخوام برم خواستگاری. شاید از برخورد اون هم خیلی چیزا حل شه و هم راحت تر دل بکنم.
بازم از همه دوستان ممنونم
دوست محترم،
این که شما به خانواده تون کمک می کنید، می تونه نکته مثبتی باشه براتون.
نشون می ده در سختیها و مشکلات خانواده را تنها نمی ذارید. باوفا و خانواده دوست و قدرشناسید و می شه بهتون اعتماد کرد.
ولی در کنارش، ازدواج برای مستقل شدن و تشکیل خانواده جدید هستم.
ممکنه خانم احساس کنه که کمکهای نامشخص و زیاد شما به خانواده پدریتون، مانع پیشرفت زندگی مشترکتون می شه.
برای همین هست که گفتم یک مقدار در این مورد باید با احتیاط بیشتر و با توضیحات مناسب تری با دختر خانم صحبت کنید.
وگرنه چه کاری و چه سعادتی بهتر از نیکی و خدمت به پدر و مادر
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)