سلام . مرسی از دعای زیبایت.خوشبختی بهتریتن هدیه است.
برای نفر بعد از خدا می خوام تمام لذت لذات دنیوی و اخروی رو به او بچشاند.
تشکرشده 247 در 117 پست
سلام . مرسی از دعای زیبایت.خوشبختی بهتریتن هدیه است.
برای نفر بعد از خدا می خوام تمام لذت لذات دنیوی و اخروی رو به او بچشاند.
ammin (دوشنبه 09 تیر 93), dokhtare kordestan (یکشنبه 29 تیر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93)
تشکرشده 78 در 33 پست
مرسی از دعای قشنگت
ایشالا مشکلات نفر بعدی به همین زودی حل بشه و خدا دلشو شاد کنه
ammin (دوشنبه 09 تیر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93)
تشکرشده 2 در 2 پست
ازت ممنونم دوست من . اميدوارم همشيه لبت خندون باشه
ammin (دوشنبه 09 تیر 93)
تشکرشده 2 در 2 پست
تشکرشده 105 در 44 پست
دعا میکنم طعم خوش آرامش رو در زندگی بچشه و سالم باشه و زندگی موفق و پر از شادی و نشاط داشته باشه
لبخند از روی لباش محو نشه و خدا توی مشکلاتش پشت و پناهش باشه
![]()
ammin (دوشنبه 09 تیر 93), dokhtare kordestan (یکشنبه 29 تیر 93), hanie_66 (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93)
تشکرشده 576 در 165 پست
ممنون از دعای خوبت نگار جون
خدایا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم …
در دانستن تو آرامشیست و در ندانستن من تلاطمها …
تو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز …
![]()
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
سلام،
حالاکه ماه رمضان ماه رحمت وبرکت هست پس دعاهاهم بیشترمستجاب میشه.
دعامیکنم نفربعد به رضایت بیشتری از زندگیش برسه.رحمت وبخشش الهی شاملش بشه.وعاقبت بخیر بشه.بارضایت واطمینان مسیر زندگیش روطی کند
..
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
heaven65 (سه شنبه 17 تیر 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 09 تیر 93), مصباح الهدی (دوشنبه 09 تیر 93),آرام دل(دوشنبه 09 تیر 93), شیدا. (دوشنبه 09 تیر 93)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
ممنون از آقای امین و دعای خوبشون
برای نفر بعد صبر و آرامش دعا می کنم.
دعا می کنم توی زندگیش گرفتار آدمهای فرصت طلب نشه![]()
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ammin (دوشنبه 09 تیر 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 09 تیر 93), مصباح الهدی (دوشنبه 09 تیر 93),آرام دل(دوشنبه 09 تیر 93)
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
ممنون شیدا جون
من این دعا را خیلی لازم داشتم.
برای نفر بعد دعا می کنم که بیشترین بهره ممکن را از این ماه مبارک رمضان ببره!و همین طور شامل دعای( ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخره حسنه )بشه و خیر این دنیا و اون دنیا نصیبش بشه.
اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرطبدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای
یا ضامن بی ضامن ها...!!!
حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛
کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟
با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
ammin (دوشنبه 09 تیر 93), dokhtare kordestan (یکشنبه 29 تیر 93), khaleghezey (سه شنبه 10 تیر 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 09 تیر 93),آرام دل(دوشنبه 09 تیر 93), شیدا. (سه شنبه 10 تیر 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
ممنون مصباح الهدی عزیزم
امیدوارم نفر بعدی بتونه واقعا از ماه رمضان لذت ببره شادی واقعی رو بدست بیاره
وطوری زندگی کنه که هیچ وقت پشیمون نشه.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ammin (دوشنبه 09 تیر 93), dokhtare kordestan (یکشنبه 29 تیر 93), khaleghezey (سه شنبه 10 تیر 93), مصباح الهدی (دوشنبه 09 تیر 93),آرام دل(دوشنبه 09 تیر 93), شیدا. (سه شنبه 10 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)