مرسی از دوستای خوبم.
امین هاشمی با حرفات موافقم.اصلا دلم نمیخاد اینطوری بشه.
pasta تو هم راس میگی.سعی میکنم طوری قطع رابطه کنم که اذیت نشه
تشکرشده 2 در 2 پست
مرسی از دوستای خوبم.
امین هاشمی با حرفات موافقم.اصلا دلم نمیخاد اینطوری بشه.
pasta تو هم راس میگی.سعی میکنم طوری قطع رابطه کنم که اذیت نشه
pasta(چهارشنبه 24 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)