ممنونم از اینکه وقت گذاشتید
حرفها کاملا درست هستند بعضی وقتا فکر میکنم این آدم واقعا ارزش این همه انرژی صرف کردن من و مشغول کردن فکرمو داره؟فراموش کردن سخت هست ولی امکان پذیره،متاسفانه من تا الان انقدری فرو رفتم که با فراموش کردنش همون ضربه ای بهم بخوره که دو ترم بعد که کلا همه چی تموم میشه و چاره ای جز پذیرفتن واقعیت ندارم، خواهد خورد.پس بهتر میبینم این مدت هم صبر کنم و امیدوارانه منتظر باشم!هرچند که وقتی رفتارای خودم رو از بیرون تماشا میکنم بهش حق میدم و فکر میکنم اگر منم جای اون بودم عقب نشینی میکردم!
زمان همه چیز رو حل میکنه منم الان احتیاج به زمان دارم...
حرف حق با عقل بود ، اما چه سود
پیش دل حقانیت مطرح نبودد
دوستان از همه ممنونم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)