به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 35 از 73 نخستنخست ... 5152526272829303132333435363738394041424344455565 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 341 تا 350 , از مجموع 730
  1. #341
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 اسفند 93 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1392-12-13
    محل سکونت
    دشت
    نوشته ها
    113
    امتیاز
    1,390
    سطح
    20
    Points: 1,390, Level: 20
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    834

    تشکرشده 492 در 107 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    24
    Array
    سلام دوستان
    امروز تولدم هست یک سال بزرگتر شدم (ولی من بازم 18 سالمه)

    و عمر در گذر هست .


    ای کاش امروز یه کم فرق می کرد و یه کم بهتر بود و دل بی قرارم آرومتر بود ولی انگار امروز بی قرارتر از روزهای دیگر است.
    بیاموزیم بی قید و شرط عشق بورزیم،

    بی قصد و قرض حرف بزنیم،

    بی دلیل ببخشیم،

    و از همه مهمتر

    بی توقع به انسانها
    محبت کنیم

  2. 13 کاربر از پست مفید fariba s تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), paiize (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), salehe92 (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), toojih (شنبه 20 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), میشل (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), بی نهایت (شنبه 20 اردیبهشت 93), بالهای صداقت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), ستیلا (سه شنبه 16 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), شایسته89 (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), صبوری (یکشنبه 14 اردیبهشت 93)

  3. #342
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام
    امیدوارم حال همه خوب باشه. خوبه خوب
    چندوقتیه کمتر میتونم به همدردی بیام واسه همین وقت نمیکنم خیلی از تا پیکهای خوب روبخونم. من هنوز به مطالعه این تاپیکها احتیاج دارم
    کاش زودتر سرم خلوت بشه.
    کاش هم ازنظر جسمی وهم روحی دردهام کمترشه.

    واسم دعا کنید.ممنون
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  4. 11 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    fariba s (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), toojih (شنبه 20 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), میشل (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), بی نهایت (شنبه 20 اردیبهشت 93), بالهای صداقت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), ستیلا (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), شیدا. (شنبه 20 اردیبهشت 93), شایسته89 (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), صبا_2009 (شنبه 20 اردیبهشت 93)

  5. #343
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    سلام دوستان همدردی
    خوبین
    خوشین
    سلامتین

    زمان استراحت م تموم شده باید میرفتم درست بخونم ولیییییییی اینقده خوشحاللللللللم ، اشک تو چشام جمع شده که اصلا نمیتونم تست هارو ببینم بزنم.

    گفتم بیام اینجا بگم یکم تخیلیه بشم.

    حدودا یک ماه پیش فکر کنم بود ، یک آقا و خانوم کبوتری میامد کنار پنجره اتاقم چوبای خشک درختارو میاورد میخواست خونه درست کنه ، منم با کمک پدرم یک سبدی داشتم که ماله تخم مرغای سفره هفت سینم بود ، اونو اومدیم به دیوار میخ زدیم که بیاد اونجا بشینه .

    بعد یک مدت ما میدیم همش نشسته بلند نمیشه ، مامانم گفت اون تخم کرده !

    بعد الاننننننن بابام اومدن گفتن بدوووو بیا ببین بچه هاش از تخم دراومدن ، واییییییی اینقد ذوق کردم بچه های کوچولوی نازی داشت! الهیییییییی خیلی ناز بودن !

    من اینقد ذوق کردم خواستم برشون دارم برای خودم (خودخواه شده بودم)

    اما بابا مامانم گفتن نکن ، مامانش نترسه تنهاشون بذاره گناه دارن ، بجاش براشون ارزن بریز ، بخورن بزرگ بشن.

    امیدوارم بچه هاش زودتر بزرگ بشن پرواز کردن یاد بگیرن
    من الان خیلییییی خوشحالم !
    امیدوارم همتون خیلی خوشحال باشین.

    آخیششششششش خوب شد نوشتم ها ، این هیجانات و نمیدونستم کجا تخلیه کنم.الان خیلی بهترم ، خب دیگه برم جبران این مدت زمان و بکنم.

    امیدوارم همتون خوشحال و شاد باشین.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : شنبه 20 اردیبهشت 93 در ساعت 10:01

  6. 15 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 20 اردیبهشت 93), khaleghezey (شنبه 20 اردیبهشت 93), omid65 (شنبه 20 اردیبهشت 93), paiize (شنبه 20 اردیبهشت 93), toojih (شنبه 20 اردیبهشت 93), میشل (شنبه 20 اردیبهشت 93), بی نهایت (شنبه 20 اردیبهشت 93), بالهای صداقت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), ستیلا (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), شیدا. (شنبه 20 اردیبهشت 93), شهراز (شنبه 20 اردیبهشت 93), شایسته89 (شنبه 20 اردیبهشت 93), صبوری (شنبه 20 اردیبهشت 93), صبا_2009 (شنبه 20 اردیبهشت 93)

  7. #344
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سلام دوستان عزیزم.

    باز هم سفر ، وسلیه جمع کردن و بارو بندیل بستن.

    جاده و سر و کله زدن با پسرا .

    شوفری هم شغله سختیه ها چایی ، آب ، میوه و... بدی ،نقشه خوانی و مسیر یابی کنی ، بچه رو شیر بدی ، یچه ها رو که به سمت فرمون حمله می برن کنترل کنی ،تازه این حین از مناظر هم استفاده ببری .

    این دفعه یه تجربه تازه هم داشتم اینکه درحین حرکت موفق به عوض کردن پوشک بچه شدم.به خاطر این پیروزی.

    دریا نا آروم بود .صدف ها رو می یاورد ساحل کلی صدف جمع کردیم.

    شالی کارا هم مشغول به کار به خاطر همین کلی جک و جونور همه جا بود . جوری که تو ویلا هم به خاطر بچه ها چادر زدیم.

    اول مسیر گوجه سبز و چاقاله بادام خریدیم کیلو 20 آخر مسیر همو نو خریدیم کیلو 10 دلتون نخواد انقد هوس کرده بودم که نمی تونستم مهلت بدم جایی نگه داره تا بشوریمشون نشسته یه چند تایی رو نوش جان کردم. همسرم می گفت دل درد می گیری اما تا الان که خوبم.

    الان دلم می خواد یکی بیاد این بارو بندیل رو جا گیر کنه واسم ناهارم بپزه .
    ویرایش توسط بی نهایت : شنبه 20 اردیبهشت 93 در ساعت 10:45

  8. 14 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 20 اردیبهشت 93), khaleghezey (شنبه 20 اردیبهشت 93), omid65 (شنبه 20 اردیبهشت 93), paiize (شنبه 20 اردیبهشت 93), toojih (شنبه 20 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), میشل (شنبه 20 اردیبهشت 93), بالهای صداقت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), ستیلا (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), شیدا. (شنبه 20 اردیبهشت 93), شهراز (شنبه 20 اردیبهشت 93), شایسته89 (شنبه 20 اردیبهشت 93), صبا_2009 (شنبه 20 اردیبهشت 93)

  9. #345
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود دوستان

    تبعشض قائل شدن خیلی رفتار بیخودیه یه چند وقتیه واقعا حس مزخرفی دارم.از همدردی یاد گرفتم انتظار نداشته باشم و وقتی هم انتظار و توقع نداری پس دلیلی برای ناراحتی وجود نداره ولی این وسط مشکل اینه آدم خودش میتونه بزنه خودشه به خریت و نشنیدن و ندیدن و دید مثبت نگاه کردن ولی این وسط خانومت چی اون چی؟
    نه میتونی دل بکنی نه میتونی خودتو بزنی به اون راه و دوست داری دل بکنی ......

    حالا دومی: تا حالا دوبار مادرخرج شدم و نتیجشم دیدم اینکه کل پولش از جیب من رفته گرچه پولش برام مهمه ولی یکم از اون مهمتر اینه که یکی فکر کنه من احمقم و فکر کنه خودش خیلی زرنگه.
    یکبار اسمش تجربست دوبار تجربست دفعه سوم دیگه حماقت کامله و من میخوام کار درست را انجام بدم.

    هرکی مشکل داره لینک رفتار جراتمندانه را براش مینویسم ولی خودم توی این مورد از همه بیشتر مشکل دارم و جالبه کاربر فکر میکنه اونایی که اینجور لینک ها را برایشان میزارن و بهشان میگیم مطالعه کن پیش خودش فکر میکنه ماها حتما بلدیم و بکار میبریم و دلش خوشه فکر میکنه منم مثل اونم.
    ولی نمیدونه من خودمب شخصه بدجور توی این مورد لنگ میزنم ولی ایندفعه دیگه نه حداقلش میخوام بخودم ثابت کنم که میتوانم اونجوری که باید باشم و دوست دارم باشم رفتار کنم و یاد بگیرم مهم نیست چی میشه مهم اینه خودمو اولویت اول قرار بدم و بعدم همسر و دخترمو و به این نگاه نکنم طرف مقابلم چه نسبت فامیلی باهام داره
    اگه بتونم انجامش بدم که میتوانم بخودم یه جایزه میدم

    خبر خوبم دیروز رفتیم جنگل خیلی خوب بود چون اصلا و ابدا هیچونه بحثی نکردم شامم توی حیاط مزغ از دیشب توی پیاز خوابانده بود خانومم روی ذغال کباب کردیم و جای همه دوستان خالی بود خیلی دوست دارم بهم حی مرد بودن میده واقعا بهش نیاز دارم

    ببخشید سرتان را درد آوردن
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  10. 13 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 20 اردیبهشت 93), paiize (شنبه 20 اردیبهشت 93), sara 65 (شنبه 20 اردیبهشت 93), toojih (شنبه 20 اردیبهشت 93), میشل (شنبه 20 اردیبهشت 93), بی نهایت (شنبه 20 اردیبهشت 93), بالهای صداقت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), ستیلا (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), شیدا. (شنبه 20 اردیبهشت 93), شهراز (شنبه 20 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93), صبوری (شنبه 20 اردیبهشت 93)

  11. #346
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 آبان 93 [ 11:46]
    تاریخ عضویت
    1392-11-12
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    946
    سطح
    16
    Points: 946, Level: 16
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive500 Experience Points3 months registeredTagger First Class
    تشکرها
    406

    تشکرشده 117 در 37 پست

    حالت من
    Azkhodrazi
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام خدمت دوستان عزیز.امیدوارم حال همه خوب باشه.

    امسال بدترین سال تحویل و بدترین روزهای عید رو داشتم.با اینکه چندین بار طی این سالها قصد جدایی از همسرم رو داشتم امسال عید دیگه تصمیمم حتمی شده بود.حتی پدرم که همیشه مخالف جدایی بودند هم دیگه مخالفتی نداشتند.با شتاب داشتم به سمت طلاق میرفتم و حتی داشتم از فرزندم هم میگذشتم ولی ناگهان تغییر کردم.صحبت های جناب مدیر همدردی و سایر دوستان تاثیر زیادی روم گذاشت.

    خوشبختانه الان کاملا از فکر طلاق بیرون اومدم.هرچند مشکلات فراوانی وجود داره و من بعضی اوقات به هم میریزم و فکر میکنم که نمیتونم تحمل کنم.ولی میخوام بمونم.


    یکی از اقوام بهم گفتند تا حالا هر کاری که کردی دیدی نتیجه نمیگرفتی ازین به بعد برعکس عمل کن.دارم سعی میکنم به این گفته عمل کنم و وقتی این کارو میکنم نتیجه عالی میشه.

    یکی از آشنایان هم میگفت البته به صورت کلی و نه به من:اینکه شوهر آدم هیز و خسیس نباشه میشه باهاش زندگی کرد.خوشبختانه شوهرم این دو مورد رو نداره.

    همینطور تو خیلی از موارد میبینم مشکلاتی که دیگران دارند بزرگتر از مشکلات منه یا رفتارهایی که از شوهران اطرافیان یا در همین سایت میبینم رو میدونم اگه شوهر من داشت نمیتونستم تحمل کنم.
    یا اینکه تو اکثر زندگی ها مشکل وجود داره ولی بروز نمیدند و ما فقط ظاهر رو میبینیم.


    از خداوند میخوام به همه ما توان مقابله با مشکلات رو عطا کنه.آمین
    آفتاب به گیاهی حرارت می دهد که سر از خاک بیرون آورده باشد.

  12. 20 کاربر از پست مفید شایسته89 تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 20 اردیبهشت 93), Aram_577 (شنبه 20 اردیبهشت 93), fariba s (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), heaven65 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), khaleghezey (شنبه 20 اردیبهشت 93), paiize (شنبه 20 اردیبهشت 93), toojih (شنبه 20 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (شنبه 20 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 20 اردیبهشت 93), میشل (شنبه 20 اردیبهشت 93), مسافر زمان (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (شنبه 20 اردیبهشت 93), بی نهایت (شنبه 20 اردیبهشت 93), بالهای صداقت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), ستیلا (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), شیدا. (شنبه 20 اردیبهشت 93), شهراز (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), صبوری (شنبه 20 اردیبهشت 93), صبا_2009 (شنبه 20 اردیبهشت 93)

  13. #347
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    بالاخره بعد از مدت ها خوشحالم خیلی خوشحالم

    رتبه خوب اوردم بچه ها فکر کنید نخونده بودم .... چقدر خووووووبه

    اقای مسافر زمان بیا بگو که رتبه تک رقمی اوردی...
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  14. 8 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    paiize (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), میشل (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), مسافر زمان (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), بی نهایت (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), بالهای صداقت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93), صبا_2009 (دوشنبه 22 اردیبهشت 93)

  15. #348
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام دوستان خوبم
    دلم برای همه اتون حسابی تنگ شده خیلی زیاد
    راستش این روزها شاید بدترین روزهای زندگی ام هست که داره رغم میخوره
    خیلی حیلی سحت و درد ناک داره طی میشه
    حافظه و تمرکزم از دست دادم
    خیلی وقت بود که نتونسته بودم بیام تو سایت و حالی از دوستان خوبم بپرسم
    کاش پست های تفریحی ایجاد میکردیم نمیدونم
    برام دعا کنید
    ممنونم
    زندگی باید کرد
    گاه با تلخی راه , گاه با یک گل سرخ
    گاه با یک دل تنگ
    گاه باید رویید در میان باران
    گاه باید خندید با غمی بی پایان


  16. 8 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    fariba s (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), paiize (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), میشل (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), مسافر زمان (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), بی نهایت (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), بالهای صداقت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), صبا_2009 (دوشنبه 22 اردیبهشت 93)

  17. #349
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 مهر 93 [ 15:41]
    تاریخ عضویت
    1393-2-20
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    82
    سطح
    1
    Points: 82, Level: 1
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 36 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چه اینجا جالبه

    - - - Updated - - -

    منم تازه عضو شدم..منم میخوام مثل دوستان از همدردی چیزای خوبی یاد بگیرم..اخلاقم را بهتر کنم..از کسی توقع نداشت هباشم،از کسی بدم نیاد،یک مکمتر حساس باشم رو خانواده شوهرم وغیره..

  18. 12 کاربر از پست مفید Sadaf68 تشکرکرده اند .

    heaven65 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), paiize (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), پونه (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), میشل (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), مدیرهمدردی (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), مسافر زمان (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), بالهای صداقت (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93), صبا_2009 (دوشنبه 22 اردیبهشت 93)

  19. #350
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 اسفند 93 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1392-12-13
    محل سکونت
    دشت
    نوشته ها
    113
    امتیاز
    1,390
    سطح
    20
    Points: 1,390, Level: 20
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    834

    تشکرشده 492 در 107 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    24
    Array
    سلام دوستای خوبم سلام سلام ....

    این یکی دوساعت گذشته بهترین و شادترین لحظات عمرم در چند سال گذشته هست
    مجاز شدم با رتبه عالی وای دارم بال درمیارم
    خدایا شکرت

    بلخره نمردیم زبان یه جا به دردمون خورد

    راستی از امشب میرم اعتکاف برای همه دوستان همدردی صادقانه و با دلی شاد دعا می کنم که دل اونها هم شاد بشه

    ان شاء الله
    بیاموزیم بی قید و شرط عشق بورزیم،

    بی قصد و قرض حرف بزنیم،

    بی دلیل ببخشیم،

    و از همه مهمتر

    بی توقع به انسانها
    محبت کنیم

  20. 16 کاربر از پست مفید fariba s تشکرکرده اند .

    *Yalda* (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), ammin (جمعه 26 اردیبهشت 93), heaven65 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), paiize (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), reihane_b (جمعه 26 اردیبهشت 93), salehe92 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), sara 65 (شنبه 03 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), میشل (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (شنبه 27 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), ستیلا (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93), صبوری (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), صبا_2009 (دوشنبه 22 اردیبهشت 93)


 
صفحه 35 از 73 نخستنخست ... 5152526272829303132333435363738394041424344455565 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.