سلام مصباح جان.
تمام گزینه هایی که گذاشتی درسته.
ولی اول دوست دارم در مورد برخورد احساسی مادرم بهم کمک کنید من خودم باید متحمل برخورد منطقی با این موضوع ( به جای مادرم) بشم .
آیا من باعث این برخورد احساسیم یا نه؟
تشکرشده 2,768 در 697 پست
سلام مصباح جان.
تمام گزینه هایی که گذاشتی درسته.
ولی اول دوست دارم در مورد برخورد احساسی مادرم بهم کمک کنید من خودم باید متحمل برخورد منطقی با این موضوع ( به جای مادرم) بشم .
آیا من باعث این برخورد احساسیم یا نه؟
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
khaleghezey (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (یکشنبه 21 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)