ممنونم plsh
واقعا اون رضایت خدا و عاقبت بخیری بهترین دعای ممکن بود برای من.
دعا میکنم امید نفر بعدی هیچوقت نا امید نشه...
- - - Updated - - -
آقای امین من دیر فرستادم پستم با شما یکی شد عذر میخوام
اما واقعا براتون دعا میکنم امیدتون نا امید نشه و قلبتون همیشه آرامش داشته،چون من با خوندن جواب های عالی شما به دوستان همیشه لذت میبرم.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)