RE: طرز برخورد با افرادیکه شما را تحقیر می کنند
از مطالب مفید شما متشکرم. اما این موضوع من را به یاد داستان مالک اشتر و آن مرد بیخردی می اندازد که به طرف ایشان آشغال پرت کرد و به ایشان توهین کرد و مالک اشتر تنها کاری که کرد این بود که لبخند زد و رفت تا برای هدایت این فرد از خدا کمک بخواهد و برای وی طلب آمرزش کند.
همه راه حل های شما کاملاً درسته اما بهترین راه این است که همه انسان ها را با تمام وجود دوست داشته باشیم و مشکلاتشان را ببینیم وهمیشه خواستار کمک به آنها باشیم. کسی که این عمل را انجام میدهد حتماً مشکلی دارد.
شاید بهترین راه سخت ترین راه باشه.
به ثانیه های رفته نمی توان رسید، با ثانیه های در حال گذر همراه شو و به فکر ثانیه هایی باش که خواهند آمد....
آمیرزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)