به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 38 از 125 نخستنخست ... 81828293031323334353637383940414243444546474858687888 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 371 تا 380 , از مجموع 1246
  1. #371
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چندین بارتوی تایپیک ها،بعضی ازعلماوفضلا به علوم انسانی برچسب تحقیرمیزنن..

    رشته روانشناسی که الان شده مذهب دنیای مدرن،جزو علوم انسانیست..پیچیدگی اثبات یک فرضیه دربعضی رشته های علوم انسانی ازفیزیک هم دشوارتره....بمب هسته ای ومتعلقاتش هدیه ی رشته ی فیزیک بود!!.اماعشق وانسان دوستی هدیه ی رشته های علوم انسانی بود.

    حالاباز علماء مهندس بیان نظربدن ‎محیط زیست روکه داغون کردیدلایه ازن رو هم سوراخ کردید،زباله های صنعتی رو که توی رودخانه هاودریاهاباعث مرگ دسته جمعی حیوانات آبزی شده،اینهاهمه دست آوردهای مهندسین گرامیه.

    ما یه سیصد سال باید عمرکنیم تاشاهد تجزیه پلاستیکهای سیصد سال قبلش باشیم.بعضی میوه های اصلاح شدتون سم زا ازآب درومده .داروهایی که دادید به مرغ ودامها سریعتربزرگ بشن ضررش برای آدما بدترازسودش بود یعنی ازعمرانسان میزنه.


    تازه علمای گرامی عینک دودی هم میزنن وباچه اعتمادبه نفسی راه میرن هرکی ندونه ماکه میدونیم چه دسته گلهایی به آب دادید!
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  2. 4 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (جمعه 19 اردیبهشت 93), شیدا. (جمعه 19 اردیبهشت 93), شهراز (جمعه 19 اردیبهشت 93)

  3. #372
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-1-15
    محل سکونت
    شهر بهار نارنج
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    6,365
    سطح
    52
    Points: 6,365, Level: 52
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 185
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 603 در 163 پست

    Rep Power
    47
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    سپاس بانو فریبا من زن و دخترشو دارم دعا کن فقط باغشو ندارم

    نفر بعدی ایشالله یه شوهر خوب گیرش بیاد و خوشبخت بشه
    خال قزی ی سوال از کجا می دونستی نفر بعدی دختره؟ اونم از نوع مجردش؟
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    فرداي قيامت كه گرفتار ترينيم
    وحشت زده و بي كس و بي يار ترينيم
    آنقدر طرفدار من و توست ابالفضل
    انگار نه انگار گنهكار ترينيم
    السلام عليك یا ابا الغوث

  4. 3 کاربر از پست مفید .saber. تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), شیدا. (جمعه 19 اردیبهشت 93)

  5. #373
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    خاله قزی خوب میدونه ولی صابر نمیدونه که دخترا خوراکشون اینجور دعاهاست هرجا باشه گیرش میارن

    میخای امتحان کن
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  6. 3 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    .saber. (سه شنبه 20 خرداد 93), ammin (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), شیدا. (جمعه 19 اردیبهشت 93)

  7. #374
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    خاله قزی خوب میدونه ولی صابر نمیدونه که دخترا خوراکشون اینجور دعاهاست هرجا باشه گیرش میارن

    میخای امتحان کن

    با سلام خدمت دوستان کل کل

    من برای اولین بار بود که به اون تاپیک سرمیزدم که دست بر قضا دعای خاله قزی و دیدم و دلم خواست پست بعدیش رو من بزارم

    نکته اینکه اینجور دعاها خودشون دنبال من میان!!
    همونطور که اتفاقی الان اینجا اومدم و موضوع اون تاپیک بود!!
    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان
    ویرایش توسط شهراز : جمعه 19 اردیبهشت 93 در ساعت 02:29

  8. 3 کاربر از پست مفید شهراز تشکرکرده اند .

    .saber. (سه شنبه 20 خرداد 93), sara 65 (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), شیدا. (جمعه 19 اردیبهشت 93)

  9. #375
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    شهراز نــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــگو ما خودمون.....

    باشه باشه تو میخایی من بگم دعا دنبال شهراز بوده و شهراز دنبال دعا نبوده ؟؟!!!!

    ولی من نمیگــــــــــــــــــــم
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  10. 3 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    .saber. (سه شنبه 20 خرداد 93), ammin (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), شهراز (شنبه 20 اردیبهشت 93)

  11. #376
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام

    باشه فرشته جان
    پس خودم میگم...

    من همیشه برای داشتن ازدواجی موفق دعا میکنم و دراین مورد قانون جذب کار میکنه، یعنی دعاهایی رو که برای ازدواج خوب باشه ناخواسته پیدا میکنم!!!!!!!!!!!!
    خیلی مهمه آدم 30،40 سال باقی عمرش با کی باشه، کلا ازدواج و انتخاب کردن یک فرد نگرانی خاص خودشو داره که دعا در این زمینه بهم آرامش میده...

    آقا اصلا دوستان همگی برام دعا کنن
    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان

  12. 3 کاربر از پست مفید شهراز تشکرکرده اند .

    .saber. (سه شنبه 20 خرداد 93), ammin (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 20 اردیبهشت 93)

  13. #377
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    اقای فرهنگ شما میگی:(نقل قول نشد یعنی بلد نبودم)
    "هدا،اگر قرار باشه،با سریال ناخودآگاه آدم عوض بشه،نظرت راجع به تلوزیون چیه که

    در زمانی سریال های جنایی می ذاشت؟سالانه خودرو باعث مرگ چند هزار نفر

    می شه،نظرت چیه کلن از دور خارج بشن؟

    از همین سریال هایی که می گی یکیو نام ببر که خیانتو به عنوان فعل مثبت

    یاد کنه،یا آخر فیلم هنرپیشه،عاقبت بخیر شده باشه.نشون دادن فعل منفی

    به معنی رواج دادن نیست،بلکه محض عبرت می ذارن.اگر کسی،برداشت

    متفاوت می کنه مشکل خودشه.ما م اینجا تاپیک داریم که رابطه های دوستیو

    می ذاریم که عبرت برای دیگران باشه،یکی میاد تاپیکو می خونه،به جای عبرت

    حوس می کنه تجربه کنه،اشکال از تاپیکه یا خودش؟
    "



    خیلی ها این فکرو میکنن چون اخرش منفی هست و اتفاقای بدی میافته و حتی ابروی خیانت کاران میره
    ولی این در حالیه مثلا از 100 قسمت فیلم 90 قسمتش اینو نشون میداد که این دونفر دارن لذت میبرن و لحظات عاشقانشون رو نشون میداد در حالی که فقط چند قسمت اخرش
    مربوط به نتایج بده این کاره و تلخه ...جالبش اینه که از بازیگررای خوشتیپ و الگو هم برا نقش خاین استفاده میکنن

    کسی که داره این فیلمو میبینه حتی اگه بدونه و اگاه هم باشه که این فیلم اثر مثبتی نداره ناخوداگاره ساختار ذهنی براش ایجاد میشه
    که این ساختار پنهان میمونه و ممکنه زمانی تبدیل به فعل بشه شاید هم نشه ولی ایجاد میشه.

    مثلا خود من قبلا چیزی به عنوان خیانت تو ذهنم نبود ولی الان انتظارش رو دارم تو دورو بریام تو خانواده از بس خیلی مطرح میشه این ساختار ت ذهنم ایحاد شده
    شاید اگه رسانه ها نبودن این همه بین مردم رایج نمیشد و در حد چند مورد و به حالت پنهانی میموند اما الان این یک موضوع و مشکل اجتماعی هست که همه باهاش اشنان
    که نتایج کار رسانه ها بوده عادی شدنش .متاسفانه من تا حالا نشنیدم کسی بگه سریال عشق ممنوع رودیدم و عبرت گرفتم و چقدر وحشتناکه نتیجه خیانت ولی از اونایی که این فیلمو میدیدن شنیدم که میگفتن چقدر جذاب بودن چقدر عاشق هم بودن زنه خب حق داشت با پسره دوس باشه - منم بودم همین کارو میکردم!!!!!!!

    حالا اگه کسی اگاهی نداشته باشه که دیگه چه به روزش میاد جای بحث داره.
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  14. 3 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    .saber. (سه شنبه 20 خرداد 93), paiize (یکشنبه 11 خرداد 93), بی نهایت (یکشنبه 18 خرداد 93)

  15. #378
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-1-15
    محل سکونت
    شهر بهار نارنج
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    6,365
    سطح
    52
    Points: 6,365, Level: 52
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 185
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 603 در 163 پست

    Rep Power
    47
    Array
    سلام
    اول می خوام درخواست کنم:
    لطفا مخاطبین این صحبت من این نوشته ی منو با تندی یا عصبانیت نخونن
    سپاس گزارم


    نوشته اصلی توسط صبوری
    سلام جناب صابر.
    حس نمیکنید کمی تند رفتید؟
    هر کی از راه میرسه...

    شما پیشکسوت تالار اولگوی ما هستید کمی در نوع و نحوه بیان دقت کنید.
    تایپیک هایی که مد نظرتون هست زحمت به روز کردنش رو بر عهده بگیرید ما هم استفاده میکنیم.


    مدتی صبر کردم تا زمان بگذره از حرف من و شما بعد جواب بدم
    بانو صبوری نه، تند نرفتم ی مثالی می زنم (چیزی که واقعا ناراحتم کرد و باعث گفتن اون صحبت شد را می گویم تا دلیلش را بدانید)
    از ماه مبارک رمضان سال 92 یک ختم قرآن باز هست (توسط بانو صنا آغاز شده)
    امسال شما پیش ثبت نام برای ختم قرآن ماه مبارک رمضان سال 93 را از چندیدن ماه قبل آغاز کردید
    در ابتدا خیلی برام جالب بود فردی با چنین اعتقاد و بینشی، ستودنی بود و هست (ب شما برای این اعتقاد زیبا تبریک می گم)
    من مدتی در سایت فعالیت نداشتم و می شود گفت تاپیک ختم قرآن در جای خود متوقف شد
    تا اینجا چیزی برای ناراحتی نیست درسته؟

    حالا از این منظر به این تاپیک ها نگاه کنید
    چرا یک ختم قرآن باید قریب به یکسال از آغاز آن بگذرد اما هنوز نصف نشده باشه؟ با وجود این لیستی که شما نوشتید یعنی افراد معتقد در سایت حضور دارن
    ناراحت می شوم می بینم فقط خواندن قرآن را برای یک ماه خاص می خواهیم
    ناراحت می شم می بینم از ماه ها پیش ب فکر خواندن قرآن برای یک ماه خاص و یک زمان محدود هستیم
    من نه بچه مذهبیم نه به گرد پای شما عزیزان در اخلاق و معرفت و مسائل اعتقادی می رسم و یک سوال از شما بزرگواران دارم چرا ما بچه مسلمونا فقط ماه مبارک رمضان ب یاد این کتاب و خواندنش می افتیم تو این ماه سعی در دروغ نگفتن و غیبت نکردن و ... داریم؟

    هر وقت گرفتار می شویم یاد دعا و نیایش می افتیم
    هر وقت فرد بیماری را می بینیم یاد شکر کردن می افتیم
    خدا را می خواهیم برای رفع مشکل هایمان و بس!
    اگر مشکلی در زندگی (من) نباشد شاید هیچگاه یاد اون بالایی نیفتم؟ ):

    خانم صبوری، نفس کار شما بسیار خوب و زیباست
    ایکاش همانطور که در امضای خود لینک تاپیک خود را گذاشتید و دوستان را برای پیش ثبت نام دعوت کردید در گوشه هم دوستان را ب خواندن روزانه و یا هفتگی یک جز از این کتاب آسمانی دعوت می کردید
    (این است که می گویم هر کسی از راه می رسد تاپیک ایجاد می کند، بانو صبوری من در صحبت قبلیم نامی از شما نبردم اما شما واکنش تندی نسبت به من داشتید اگر مرا جزئ یکی از الگوهای خود در تالار می دانستید حتما در پیام خصوصی عیب مرا به من گوشزد می کردید نه با واکنشی تند؟ این یک سوال است مگر روی صحبت من با شما بود که شما اینگونه واکنش نشان دادید؟)

    و در آخر باید خدمت شما عرض کنم لطفا اسم من را از لیستتون حذف کنید چون 61 حزب از ختم قرآن ماه مبارک 1434 باقی مونده و تصمیم دارم تا پایان ماه رمضان 1435 این 61 حزب را بخونم

    اگر جسارتی کردم از همه بزرگواران عذر خواهی می کنم
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    فرداي قيامت كه گرفتار ترينيم
    وحشت زده و بي كس و بي يار ترينيم
    آنقدر طرفدار من و توست ابالفضل
    انگار نه انگار گنهكار ترينيم
    السلام عليك یا ابا الغوث
    ویرایش توسط .saber. : سه شنبه 20 خرداد 93 در ساعت 21:14

  16. کاربر روبرو از پست مفید .saber. تشکرکرده است .

    reihane_b (جمعه 13 تیر 93)

  17. #379
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    سلام به همه،
    امروز خواهرم کنکور داره، مامان و بابام هردو باهم از صبح رفتن دم در دانشگاهش، خودم براش دعا کردم صبح بعد نمازم واسش زیارت عاشورا خوندم ( من زیارت عاشورا و دوست دارم واسه همین این زیارت و واسش خوندم و از خدا خواستم کمکش کنه)

    ولی از یطرفم یکمی بهش حسودیم شد، حالا درسته مامان بابام و چند تا از فامیل صبح و بعضیا ظهر واسه کنکور منم اومده بودن، اما از صبح تا ظهر نمونده بودن! :((

    گفتم.بیام.تو حال و احوال از حسادت دختر بیخیال بنویسم شاید از حسودیم کم بشه بتونم وقتی خواهرم میاد سورپرایزش کنم.:دی

    درسته حسودی کردم ولی دوست دارم کنکورش عالی داده باشه.
    چه حلال زاده اس همین الان اومدش :))
    خداوکیلی شما زنا جنستون خرابه راست میگن چقدی حساس و حسودی تو دختر البته این کلیه.

    حالا اینارو ولش کن دیشب یه حرکتی انجام دادم خیلی خیلی از خودم خوشم اومد و یه کف مرتب برای خودم توی صف بودم اخر صف 3تایی نون بگیرم دوستم توی صف کامل بود بهم چندبار اشاره کرد و گفت چنتا میخوای برات بگیرم گفتم نمیخوام 2یا 3بار گفتش ولی قبول نکردم طرز فکر اینه چون اخلاقی نیست اینکارو انجام بدم بدون نون برم خونه برام بهتره تا اینکه بدون رعایت صف نون بگیرم.
    واقعا داستانی داره این نون خریدن شب هم باشه و نزدیکه تمام بشه واقعا دیدن داره یا وقتی جنگل میریم یا حتی توی پارک های بازی کودکان آشغال ها را میریزن کنارشان و جمع نمیکنن خود من خم میشم جلوشون و جمع میکنم میندازم توی سطل آشغال چون این حرکت یه وظیفه: انسانی,دینی و میهنی محسوب میشه
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  18. 7 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    parsa1400 (جمعه 06 تیر 93), مدیرهمدردی (جمعه 06 تیر 93), مصباح الهدی (جمعه 06 تیر 93), آرام دل (شنبه 07 تیر 93), بی نهایت (جمعه 06 تیر 93), دختر بیخیال (جمعه 06 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)

  19. #380
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array

    کل کل

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    امیدوارم این چند کاربر اخیر به حاطر نمره،درس نگرفته باشن.

    گفتم که ازهمدردی صبوربودن رو یاد گرفتم وگرنه.....
    قبل ازاینکه وارد تاپیک شم (بهترین درسی که از همدردی گرفتم)وقتی اسم فرهنگ27 رودیدم پیش خودم گفتم یعنی جناب فرهنگ چه درسی گرفتن که میخوان توی نیم خط بنویسن...اماوقتی وارد شدم دیدم نخییییر....ایشون اون دانشجوی ته کلاسن که نظم کلاس رو بهم زدن وباید تاآخر کلاس واسه تنبیه یه گوشه سرپا بایستند!!!!....اما چطوره بجای این کارجناب مدیر بقیه اشتراکشون رو به اشتراک خاله قزی که خدایی حقشونه اضافه کنن اینجوری شماهم نمره تون رو میگیری

    ببخشید نمیدونستم چطور این پست رو توی تاپیک کل کل ببرم.
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  20. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 11 تیر 93), reihane_b (جمعه 13 تیر 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 11 تیر 93), شیدا. (چهارشنبه 11 تیر 93)


 
صفحه 38 از 125 نخستنخست ... 81828293031323334353637383940414243444546474858687888 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.