سلام
زیاد حساس نباشین درست میشه
منم تو یه بازه زمانی رو قدم حساس بودم میگفتم شاید قد 176-7 قد کوتاهی محسوب میشه
تو سن من و شما رشد و استخوان قطری میشه و مطمئن باشین طی چند سال اینده این مشکل کوچیک بودن مچ دستتون درست میشه
درمورد سوماتروپین که مصباح الهدی عزیز پیشنهاد کردن به هیچ وجه بدون دستور پزشک استفاده نکنید. حتی دیگه پزشکا هم کمتر سوماتروپین و تستوسترون و ... تجویز میکنن چون عوارض دارن.
یکی از بزرگترین عوارضشون هم در درازمدت عقیمی مردان هست.
پس بدنتون رو به دارو وابسته نکنید. کلا دور استروئید و سوما و تستوسترون و ... رو که تو باشگاه ها تجویز میشه خط بکشین.
حتی من میگم تا جای امکان از مکمل های ورزشی هم استفاده نکنید.
شما وقتی میتونی با تغذیه صحیح به بدنت پروتیین و کربوهیدرات و ویتامین برسونی چرا با هزینه های سنگین مکمل ها اینکارو انجام بدی ؟
چندتا توصیه که رو خودم اثر کرد بهت میگم مطمئن باش انجامشون بدی حساسیتت کم کم محو میشه :
- قد و وزن و مچ دستت رو با بقیه مقایسه نکن. تو جامعه همه جور پسری داریم. حامد حدادی رو داریم با 218 سانت قد بیت الله عباسپور رو هم داریم با 166 سانت قد. هردوتاشونم ورزشکار و ادمای نامداری تو این کشور هستن. پس ببین خدا همه جور ادمی افریده مهم اینه خودت بخوای موفق بشی.
- فک نکن دخترا از هیکلای خیلی خاص خوششون میاد. صحبت های مصباح الهدی رو خوندی ؟ دیدی چی نوشته ؟ باور کن دروغ نمیگه. بخدا من این حرف رو صرف روحیه دادن نمیزنم اما حتی خواهر خودمم بهم میگه باشگاه میری مثه اینا نشی. پس ببین قریب به اتقاف دخترا زیادم با همچین هیکلی موافق نیستن.
- سعی کن خودت رو همینجور که هستی دوست داشته باشی و از دیدن خودت تو اینه لذت ببری. اینو اویزه گوشت کنه که " خدا همه جور بنده ای داره "
برو دم بیمارستان ببین چقد اگهی به یک کلیه با گروه خونی فلان نیازمندیم زده شده بعدش بگو خدایا شکرت![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)