امین دادا اگه به نتیجه رسیدی که خیلی هم با معیاهایی که درای نمیخونه بیخالش بشو 
ولی یه ایرادی باید ازت بگیرم اینو همیشه یادت باشه واسه ازدواج کردن یکم همت و تلاش داشته باشی خانواده هم پشتت باشه حله دختر خوب پیدا کردی لطفا دفعه بعدی نگو 5 یا 6 سال بعد ازدواج اونقدرها هم که فکر یکنی سخت و مشکل نیست خیلی فشار اقتصادی نداره.خدا خودش هوای آدمو داره ولی بشرطی که آدم هم عاقلانه رفتار کنه و قدم برداره.لطفا دختر خوب پیدا کردی بهش بیشتر فکر کن با خانواده هم مطرح کن
خلاصه خیلی سخت نگیر دادا پول و موقعیت مالی میشه بدست آورد ولی دختر خوب و با معیارهات بخوانه و خانواده خوب همیشه نیست.
بهش بگو خوب به این موضوع خیلی فکر کردم و دیدم برای هم مناسب نیستیم و من فعلا توانایی ازدواج کردن را در خودم نمیبینم.
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)