به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 46
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    یه سوال
    ایا واقعا کسی تو این کره خاکی خدا رو همون طوری که میگن دیده؟
    واقعا خدا تا به حالا گندم کسی رو ریخته که بهش زر بده؟
    فکر کنم بیشتر این جملات یه نوع شعار باشه صرفا برای امید دهی
    اگه کسی دیده خوش به حالش باشه چون یه معجزه دیده یعنی یکی از نادرترین و کم یاب ترین اتفاقات دنیا رو دیده
    برای پاسخ به این سوال باز هم به همان فایل استناد می کنم. اگر مایل بودید مجددا گوش کنید.
    و باز بخشی از ان را برایتان می نویسم:
    من خودم شرایط خیلی سختی را تجربه کردم. بیکاری، بی پولی، خوابیدن شبها در پارک، از دست دادن فرزند.... اما به خدا می شود که در همان شرایط سخت جور دیگر نگاه کرد و من توانستم اینکار را انجام دهم. و درباره مرگ فرزندم همینکار را انجام دادم. تو هم می توانی و هر کسیکه بخواهد و خدا را باور کند می تواند این کار را انجام دهد............


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg


  2. کاربر روبرو از پست مفید salehe92 تشکرکرده است .

    Dreams end (سه شنبه 16 اردیبهشت 93)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 94 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    2,310
    سطح
    29
    Points: 2,310, Level: 29
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    247

    تشکرشده 112 در 69 پست

    Rep Power
    30
    Array
    فکر نکنم تو خود این انجمن هم حتی یک نفر پیدا بشه و بگه خدا یه چنین کاری برام کرده ، البته من قصد جسارت ندارم ها فقط دارم از واقعیتی میگم که خودم دیدم
    این درست نیست که من به درخت بلوط نگاه کنم و بگم به به چقدر سیب داره من حضور خدا رو یه بار هم تو زندگیم حس نکردم پس دلیلی نداره بگم اره خدا اینطوری هست خدا اونطوری هست من از خدا همون رو میگم که دیدم

  4. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    اگر قرار بود خدا انگونه خود را نشان دهد که ما می گوییم و یا انتظار داریم و یا ان کند که ما از او خواستیم دیگر او بنده بوده و ما خدا.

    اما به نظر من مشکل شما تعریف خدا و یا دعا و غیره نیست بلکه مشکل از نحوه شناخت مسائل زندگی است. لطفا کمی بیشتر در مورد خطاهای شناختی مطالعه کنید.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  5. کاربر روبرو از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده است .

    Dreams end (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93)

  6. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    خداوند عقل و اختیار دادند. و شما هم مختاری چشماتو باز کنی و ببینی یا ببندی و با خودت لج کنی و بگی نمی بینم!!!!!!!!!!
    چرا خودم دیدم.....
    ولی خیلی از دیدنی ها گفتنی نیست......


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg


  7. کاربر روبرو از پست مفید salehe92 تشکرکرده است .

    Dreams end (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93)

  8. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 94 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    2,310
    سطح
    29
    Points: 2,310, Level: 29
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    247

    تشکرشده 112 در 69 پست

    Rep Power
    30
    Array
    میگم خدایا فرض کن یه شخصی از روی عدم اگاهی فکر میکنه که میتونه حاجتش رو از تو بخواد میاد یه خواسته ای رو از تو درخواست میکنه و بهت امیدوار میشه و 7 سال به امیدت میشینه و منتظر میشه یه کاری براش بکنی گیرم کار این شخص منطقی نباشه لا اقل به خاطر امیدی که بهت داشت و روت حساب میکرد بهتر نبود اگه خواسته اش رو هم نمیدادی نمی ذاشتی یه سال به دو سال و دوسال به هفت سال تبدیل شه و همون اول اگاهش میکردی و بهش میگفتی خواسته تو شدنی نیست
    تو که گفتی از مادر به ما مهربان تری کدوم مادری از خواسته بچه اش صرف نظر میکنه هر چند اگه بچه اش یه چیزی درخواست کنه و مادره ببینه به صلاحش نیست کمترین کاری که میکنه اینه که با یه چیز دیگه ارومش کنه،هیچ کس مادرم نمیشه اون اگه چیزی رو که میخوام هم نده عوضش با یه چیز دیگه ارومم میکنه، تو رو هم مادرم بهم معرفی کرده


    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط salehe92 نمایش پست ها
    خداوند عقل و اختیار دادند. و شما هم مختاری چشماتو باز کنی و ببینی یا ببندی و با خودت لج کنی و بگی نمی بینم!!!!!!!!!!
    چرا خودم دیدم.....
    ولی خیلی از دیدنی ها گفتنی نیست......
    من عذر میخوام بازم نتونستم خودمو کنترل کنم اول تمرینم هست یه کمی وقت میبره تا درست شم
    دارم هر چی تو مغزم که مربوط به دعا و اجابت و چرا خدا این کرد و اون نکرد رو از بین میبرم بعضی از حرفایی هم که میزنم مال اینه که هنوز به طور کامل موفق نشدم
    ببخشید

  9. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    پیشنهاد می کنم برای یافتن جواب سوال هاتون کمی واقعا درباره دین و مذهب مطالعه کنید...
    و مطمئن باشید اگه شما در این راه قدم بردارید و بخواهید خدا را بشناسید خدا هم به شما کمک می کنه.
    اگر شما یک قدم به خدا نزدیک شوید خدا دو قدم به شما نزدیک میشه... کافیه بخواهید و امتحان کنید...
    و اینکه خدا راه را نشان دادند و شما چشمتان را 7 سال بستید دیگر اشکال از شما است....
    خداوند عقل دادند و راه را نشان... این شما هستی که یا از عقل و نشانه ها استفاده می کنی و یا نمی کنی.....
    لطفا جهت حل مشکلاتتون مطالعه کنید.............

    موفق باشید


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg


  10. کاربر روبرو از پست مفید salehe92 تشکرکرده است .

    Dreams end (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93)

  11. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 94 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    2,310
    سطح
    29
    Points: 2,310, Level: 29
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    247

    تشکرشده 112 در 69 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط salehe92 نمایش پست ها
    پیشنهاد می کنم برای یافتن جواب سوال هاتون کمی واقعا درباره دین و مذهب مطالعه کنید...
    و مطمئن باشید اگه شما در این راه قدم بردارید و بخواهید خدا را بشناسید خدا هم به شما کمک می کنه.
    اگر شما یک قدم به خدا نزدیک شوید خدا دو قدم به شما نزدیک میشه... کافیه بخواهید و امتحان کنید...
    و اینکه خدا راه را نشان دادند و شما چشمتان را 7 سال بستید دیگر اشکال از شما است....
    خداوند عقل دادند و راه را نشان... این شما هستی که یا از عقل و نشانه ها استفاده می کنی و یا نمی کنی.....
    لطفا جهت حل مشکلاتتون مطالعه کنید.............

    موفق باشید
    ممنون از راهنماییتون
    من مشکلم رو پیدا کردم دارم حلش میکنم
    به هر حال به خاطر فایل صوتی ازتون ممنونم

  12. #28
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array


    داستان از هفت اورنگ جامی است که روزی مجنون با کاسه ای به در منزل لیلی میره و باقی ماجرا که ....

    مجنون یک چندی بر این برآمد
    دودش ز دل حزین برآمد

    بگرفت به کف شکسته‌جامی
    می‌زد به حریم دوست گامی

    آن دلشده چون رسید آنجا،
    صد دلشده بیش دید آنجا

    بر دست گرفته کاسه یا جام
    در یوزه‌گرش ز خوان انعام

    هر کس ز کف چنان حبیبی
    می‌یافت به قدر خود نصیبی

    مجنون از دور چون بدیدش
    عقل از سر و، جان ز تن رمیدش

    چون نوبت وی رسید، بی‌خویش
    آورد او نیز جام خود پیش

    لیلی وی را چو دید و بشناخت
    کارش نه چو کار دیگران ساخت

    ناداده نصیب از آن طعام‌اش
    کفلیز (کفگیر!) زد و شکست جامش

    مجنون چو شکست جام خود دید
    گویا که جهان به کام خود دید

    آهنگ سماع آن شکست‌اش
    چون راه سماع ساخت مستش

    می‌بود بر آن سماع، رقاص
    می‌زد با خود ترانه‌ای خاص

    کالعیش! که کام شد میسر!
    عیشی به تمام شد میسر!

    همچون دگران نداد کامم
    وز سنگ ستم شکست جامم

    با من نظری‌ش هست تنها
    ز آن جام مرا شکست تنها

    صد سر فدی شکست او باد!
    جانها شده مزد دست او باد!
    (بیهوده شکست من بختست
    کارم زشکست او درستست)


    ****************

    ( بنده من )
    همه چیز را برای تو خلق کردم ، ترا برای خودم ، از من مگریز >>>> حدیث قدسی

    و ما از او می گریزیم به سوی آنچه او برای ما خلق کرده و آنچه او برای ما خلق کرده از ما می گریزد به سوی او ، حال اگر خود را برای او بخواهیم به راهی و وادی ای راه می یابیم که آنچه در عشق زمینی می چشیم در برابرش لنگ می اندازد ( میان ماه من تا ماه گردون ....... تفاوت از زمین تا آسمان است ) و اگر دریابیم و به سوی او روانه شویم ، هرآنچه برای ما خلق کرده در پی ما روان خواهد شد و ما بی اعتنا .......

    کمی عمیق تر ببینید ، تجربه عشق بنده ای از بندگانش شما را راه به سوی عشق او اشاره داده و شما به اشتباه متوجه شده ای ،او شما را برای عشقی بالاتر تر انتخاب کرده و شما غافل از آن سرگرم و سرگردان دیگری . اگر طول کشیده تا دریابید شما دیر متوجه شدید و اگر بگویید چرا مرا متوجه نکرد برگردید و یک سیر داشته باشید خواهید دید نمونه علامت ها و پیامهایی که به شما پیام رسانده که تو مال منی ، کجا می روی .... اما شما نگرفتی ..... و اینکه خسته از دعا و ناامیدی از اجابت آنچه شما خواسته ای به آنگونه که خود خواسته ای ، راهی جسته ای تا رها از دعا و طلب شوی دستت را گرفته و به همدردی آورده تا اشارتی هم ازاینجا بگیری ( که او ترا برای خودش می خواهد ) . خواهش من این است از کنار راهنماییها و پیامها راحت نگذر و مدتی آن دختر و ... را به کناری نه و با تمرکز بر اینکه ترا برای خودش ، برای دوستی با خودش ، برای لایق گوهر عشق خودش شدن انتخاب کرده پیش برو و همه چیز را اینگونه یک بار مرور کن و ببین که چه می بینی . از شما خواهش می کنم که از این زاویه ببین و با ما همراه شو و دقیق بخوان آنچه برای شما می نگاریم را ، که :

    درپس آیینه طوطی صفتمان داشته اند ....... آنچه استاد ازل گفت ، آن می گوییم ( با پوزش از محضر جناب حافظ که کمی دخل و تصرف کردم در بیت غزلش )

    و دیگر اینکه :

    الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها
    که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

    به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید
    ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

    مرا در منزل جانان چه امن عیش چون هر دم
    جرس فریاد می‌دارد که بربندید محمل‌ها

    به می سجاده رنگین کن گرت پیر مغان گوید
    که سالک بی‌خبر نبود ز راه و رسم منزل‌ها

    شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل
    کجا دانند حال ما سبکباران ساحل‌ها

    همه کارم ز خود کامی به بدنامی کشید آخر
    نهان کی ماند آن رازی کز او سازند محفل‌ها

    حضوری گر همی‌ خواهی از او غایب مشو حافظ
    متی ما تلق من تهوی دع الدنیا و اهملها

  13. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    .saber. (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), abi.bikaran (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), Dreams end (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93)

  14. #29
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    در حديث قدسي است كه خدا مي فرمايد:


    «یا داود بلغ اهل الارض انی حبیب من احبنی و جلیس من جالسنی و مونس لمن انس بذکری و صاحب لمن صاحبنی و مختار لمن اختارنی و مطیع لمن اطاعنی و ما احبنی احد من خلقی عرفت ذلک من قلبه الا احببته حبا لایتقدمه احد من خلقی من طلبنی بالحق وجدنی و من طلبه غیری لم یجدنی فارفضوا یا اهل الارض ما انتم علیه من غرورها و هلموا الی کرامتی و مصاحبتی و مجالستی و مؤانستی و آنسوا بی أو انسکم و اسارع الی محبتکم؛

    خداوند به حضرت داود می فرماید: ای داود من دوست کسی هستم که مرا دوست بدارد، همنشین کسی هستم که با من همنشینی کند، مونس کسی هستم که با ذکر من مأنوس باشد، همراه کسی هستم که با من همراهی کند، برگزیده کسی هستم که مرا برگزیند، مطیع کسی هستم که از من اطاعت کند و دوست نمی دارد مرا هیچ کس از بندگانم که من این دوستی را از قلب او بدانم مگر این که او را دوست می دارم دوست داشتنی که هیچ کس از خلق من قبلا او را دوست نداشته هر کس به راستی مرا طلب کند خواهد یافت و هر کس غیر مرا جستجو کند مرا نخواهد یافت. پس ای اهل زمین دور بیندازید از خودتان آنچه را بر آن هستید از غرور دنیایی و بشتابید به سوی کرامت من و همراهی و همنشینی و انس با من و با من مأنوس شوید تا با شما انس بگیرم و بشتابم به سوی محبت شما» (الجواهر السنیه، ص 94 - بحارالانوار، ج 67، ص 25).



    من طلبني وجدني و من وجدني عرفني و من عرفني احبني و من احبني عشقني و من عشقني عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعليّ ديته و من عليّ ديته فانا ديته
    آن كس كه مرا طلب كند، من را مي يابد و آن كس كه مرا يافت، من را مي شناسد و آن كس كه مرا شناخت، من را دوست مي دارد و آن كس كه مرا دوست داشت، به من عشق مي ورزد و آن كس كه به من عشق ورزيد، من نيز به او عشق مي ورزم و آن كس كه من به او عشق ورزيدم، او را مي كشم و آن كس را كه من بكشم، خونبهاي او بر من واجب است و آن كس كه خونبهايش بر من واجب شد، پس خود من خونبهاي او مي باشم.




    به مفهوم اینکه خدا عاشق خود را می کشد و خود خون بهایش می شود توجه کنید :

    تنها شهید عشق است که خداوند بهای او می شود.زیرا دین چیزی جز عشق نیست. از امام باقر و امام صادق علیهما السلام روایت است که : "َهلِ الدِّینُ إلَّا الْحُبُّ؛ آیا دین جز عشق است؟" و تنها عاشق است که به مقام شهادت دست می یابد.
    و درک معنای عشق در گرو درک معنای باطنی شهادت است. چه، برای اهل معرفت روشن است که شهادت در واقع امر، مقامی باطنی مختص به امامان و اولیاء و محبین درگاه احدیت است نه صرفا مرگ در میدان جنگ.

    پیشوایان دینی ما عشقی را که منجر به شهادت می شود، معنی کرده اند؛ رسول خدا (ص) می فرماید:

    "من عشق فکتم وعف فمات فهو شهید"

    هر که عاشق شود سپس آن را پنهان دارد و عفت بورزد و بمیرد شهید مرده است

    همچنین حضرت در حدیثی دیگر می فرمایند:

    "من مات علی حب آل محمد مات شهیدا"

    هر که بر دوستی آل محمد بمیرد شهید مرده است.



    ملاصدرا نیز در حکمت متعالیه عشق را با وجود مساوی می داند و معتقد است:

    "تمام صفات کمالی که مساوق با وجود هستند، به دلیل بساطت وجود، در همه مراحل هستی با آن همراهند؛ پس هیچ مرتبه ای از هستی از عشق خالی نیست"


    انسان به میزانی که عاشق خدا می شود، موجود (صاحب حقیقت وجود) می گردد. زیرا حقیقت وجود، خداوند است و غیر او عدمِ هستی نمائی بیش نیستند.از این لحاظ اگر خداوند بهای انسان نبود، عدالت برقرار نمی شد و انسان در عدم هستی نمای خود باقی می ماند.



    مولانا می گوید :


    ما بها و خون بها را یافتیم
    جانب جان باختن بشتافتیم

    ای حیات عاشقان در مردگی
    دل نیابی جز که در دلبردگی









  15. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    .saber. (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), Dreams end (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93)

  16. #30
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    حدیث قدسی...


    من شش چیز را در شش جای قرار دادم ولی مردم آن را در شش جای دیگر طلب می کنند و هرگز به آن نمی رسند.


    1. من علم را در گرسنگی قرار دادم ولی مردم آنرا در سیری دنبال می کنند.

    2. من عزت را در نماز شب قرار دادم ولی مردم آنرا در دستگاه سلاطین دنبال می کنند.

    3. من ثروت را در قناعت قرار دادم ولی مردم آنرا در کثرت مال دنبال می کنند.

    4. من استجابت دعا را در لقمه حلال قرار دادم ولی مردم آنرا در قیل و قال دنبال می کنند.

    5. من بلند مرتبگی را در تواضع قرار دادم ولی مردم آنرا در تکبر دنبال می کنند.

    6. من راحتی را در بهشت قرار دادم ولی مردم آنرا در دنیا طلب می کنند.

  17. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    .saber. (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), abi.bikaran (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), Dreams end (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93)


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.