سلام دوست عزیز....خیلی جالبه منم دقیقا مشکل شما رو دارم یک ساله ازدواجه کردم....همسر منم وقتی عصبی میشه به شدت بد دهنی میکنه و دقیقا پشت سر خانوادم که هیچ نقشی تو اون قضیه نداشتن بد دو بیراه می گه...من فقط سکوت می کنم...خیلی برام سخته از تو داغون میشم وقتی جوابشو نمی دم.....بعد چند ساعت یه جورایی میاد منت کشی و میگه تقصیر خودته که منو عصبی میکنه و منم وقتی عصبی میشم هر حرفی رو میزنم..ولی هر بار اتفاق افتادن این قضیه منو نسبت بهش سرد می کنه.....بهش توی آرامش گفتم و ازش خواستم تکرار نکنه ولی درست نشده.........جالبه سر موضوع بسیار پیش و پا افتاده که نظر من با نظرش متفاوته عصبی میشه ولی وقتی آرومه حرف نداره.........
من شک ندارم که این جور افراد مشکلشون ریشه در نوع تربیت و حتی نحوه صحبت کردن در خانوادشون در دوران کودکیشون داره.....و فکر می کنم اگر هم ما بتونیم این عادت رو ترکشون بدیم خیلی سخت و زمانبر باشه
خیلی دوست دارم منم از نظرات دوستان استفاده کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)