ببین خواهر من اینکه بگی نمیتونم فراموش کنم از نظر من فقط داری خودتو گول میزنی،انسان اراده داره.میتونه هرکاریو که بخواد انجام بده پس توهم میتونی فراموشش کنی اما باید اول ازهمه خودت بخوای،اینکه اینجا ازبقیه کمک بخوای اما ته دلت هنوزم به اون فرد فک کنیو دلت بهت اجازه نده که فراموشش کنی هیچ کمکی بهت نمیکنه هرچقدرم بقیه راه حل خوب بزارن جلوی پات تا وقتی خودت نخوای غیرممکنه که فراموشش کنی.پس اول بشین باخودت فکر کن تکلیف خودتو باخودت روشن کن،ببین اکثریت اینجا دارن میگن این اقارو فراموش کن چون با همه تعریفایی که کردی همه ما به این پی بردیم که این اقا واقعا بدرد شما نمیخوره پس بهتره بفکر خوشبخت کردن خودت باشی چرا راهیو میری که شک داری بش؟از کجا مطمئنی خوشبختت میکنه؟یعنی شما نمیتونی موقعیت بهتر از این پیدا کنی؟کی میگه پسرا نمیتونن دخترارو درک کنن ولی این اقا از بین این همه پسر از اسمون اومده زمینو میتونه درکت کنه؟!اگر یکم بادید بازتری به زندگی نگاه کنی میفهمی که همه ادما مثل هم نیستن همه ادما بد نیستن همه ادما یه جور نیستن...خدا وقتی زن و مردو افرید برای هرکدوم خصوصیت هایی رو گذاشت که اون یکی نداره ولی هرکدوم از این دو جنس میتونن باتوجه به خصوصیت های خودشون مکمل هم دیگه باشن،زن ها موجودات احساساتی هستن و مردها هم قدرت اینو دارن که این احساساتو درک کنن و جنس ضعیف تر از خودشونو بفهمن حالا بعضیا از خصوصیت وجودیشون خوب استفاده میکنن و بعضیام سرکوبش میکنن اینکه بگیم ادم خوب پیدا نمیشه و این فرد تنها کسیه که منو درک میکنه یه حرف کاملا غیر منطقیو از روی احساساته...لطفن بیشتر فکر کنو بفکر ایندتو خوشبختیت باش...هیچ چیزی توی دنیا نیست که چاره نداشته باشه...بجز مرگ








علاقه مندی ها (Bookmarks)