به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 اردیبهشت 93 [ 14:27]
    تاریخ عضویت
    1390-8-21
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    1,861
    سطح
    25
    Points: 1,861, Level: 25
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    منو همسرم از قبل با هم اختلاف داشتیم مثل همه زندگیها البته مشکل اصلی من با همسرم سر اینه که تو این سالها نتونسته یه کار ثابت داشته باشه چوا میخواد همیشه مدیرعامل باشه چون زود خسته میشه چون نمیتونه مثل کارمند های دیگه 7-8 ساعت کار کنه چون هر جا میره اولش خیلی تعریف میکنه ولی بعد یه مدت دلشو میزنه و مدام ایراد میگیره اخرشم میاد بیرون و من همیشه استرس مخارج زندگیو دارم چون هر چندوقت یبار یه برنامه جدیدی برای کار و تحصیلش میریزه چند هفته با اون برنامه جلو میره ولی بعدش خسته میشه ول میکنه مشکل بعدیم اینه که خیلی لج بازه و سر لج بازی هر کار اشتباهیو میکنه

    من شاغل هستم و از نظر اجتماعی شغلم خوبه و درامدم خوبه پسرم تازه دیپلم گرفته و قراره بره دانشگاه در مورد رفتن از ایران هم اون هدفش پیشرفت کردنه ولی چیزی که مهمه اینه که اون فعلا تو سنی نیست خودش بتونه درست برای زندگیش تصمیم بگیره بهتره من کمکش کنم و چون پدرش فوت کرده من خودمو مسئول میدونم و نمیتونم اینجا بدون پدر و مادر رهاش کنم درسته مادرم هست ولی مسئول اون بچه من هستم و پسرم از نظر مالی به من وابسته هست مخارجشو من و مادرم میدیم

    - - - Updated - - -

    در مورد رفتن هم این یه برنامه بلند مدت بوده که من روش سرمایه گذاری کردم و الان در شرایطی نیستم که تصمیم به رفتنو عوض کنم شرایط زندگیم طوریه که به صلاحمه برم هم از نظر کاری و هم تحصیلی چون از دانشگاه هم پذیرش گرفتم و پاک کردن صورت مسئله مشکل منو حل نمیکنه
    در مورد همسرم هر روز یه چیزی میگفت و به من میگفت منو مجبور به رفتن نکن اگه با اجبار تو بیام اونجا نمیزارم اب خوش از گلوت پایین بره منم مدتهاست که تصمیم گیریو به عهده خودش گذاشتم حالا دیگه میگه میخوام بیام ولی میگه من نباید پسرمو ببرم یعنی من یا باید با همسرم برم و قید پسرمو بزنم که در اونصورت اصلا رو همسرم هم نمیتونم حساب کنم اونجا بتونه با اون جامعه کنار بیاد و کار کنه از نظر مالی هم برام توجیه اقتصادی نداره چون اونجا همه هزینه های زندگیمو خودم باید پرداخت کنم و اونجا باید وقت بزارم و کارای خونه رو به تنهایی انجام بدم که برای من کلا ضرره اگه هم با پسرم برم کلا باید قید زندگی مشترکمو بزنم با همه خوبیها و بدیهاش چون بهرحال از نظر عاطفی با همین ادم با همه مشکلاتش عادت کردم و تنهایی اونجا ازارم میده

  2. کاربر روبرو از پست مفید yasamaan تشکرکرده است .

    khaleghezey (دوشنبه 15 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حسرت فرصتهای از دست رفته را میخورم.. عقده شده برام...
    توسط nazghol در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 اسفند 95, 14:31
  2. +میشه کمکم کنید ؟ نمی خوام فرصتها رو از دست بدم
    توسط setare_tk در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 فروردین 87, 22:22
  3. * میشه کمکم کنید ؟ نمی خوام فرصتها رو از دست بدم
    توسط setare_tk در انجمن تردید در ارتباط دختر و پسری
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 فروردین 87, 22:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.