سلام
توجه داشته باشید اختلاف سن شما دو سال محسوب نمیشه ، نزدیکه 3 سال میشه شما توی دهه اختلاف دارید . من دوستان متولد 70 زیاد داشتم . خودم هم متولد 68 هستم. قریب به اتفاق شخصیت مشابهی داشتند و با من 68 خیلی تفاوت داشتند.حالا دختر بودن. طبق نظر روانشناس ها بلوغ کامل عقلی پسران دو سال دیرتر از دختر ها ست. این موضوع بسیار مهمیه و نمیشه عجولانه راجبش تصمیم گرفت.
نکته مهم دیگه هم پوشش خانوادشون شما فرمودید دوست نداشتید از شما باز تر تر باشن. و این مسئله تاثیر گذار هست حتی اگر فقط فرزندان اینگونه باشند.
این آقا در این دوران میخواد نشون بده که دیگه بزرگ شده و تصمیم به ازدواج داره. و میتونه به عنوان یه مرد زندگی رو هدایت کنه و صد در صد رفتارهای بزرگونه از خودش نشون میده ولی باید توجه داشته باشید بد از ازدواج هم همین گونه باشه
خاله قزی خواهشا تاپیک بنده رو باز کنید عنوانش هم تغییر دادم








علاقه مندی ها (Bookmarks)