بهتر است با هم ، خط به خط جملات شما را بررسی کنیم .
-----------------
(من الان يك سال هست كه درگير گرفتن ديپلم هستم)
* نگرفتن دیپلم ، شما را نیاد مایوس کند ، چون اگر شما در امتحانات خرداد ماه ، شهریور قبول نشوید می توانید با ثبت نام در مدارس شبانه یا همان بزرگسالان ، دیپلم خود را بگیرید . *
--------------------
(چون واقعاً از درس هندسه بدم مياييد نميتونم اين درس را پاس بكنم)
* می توان با شرکت در کلاس های حضوری بزرگسالان نوران مستمر یا همان نمرات کلاسی از معلم دریافت کرد که به شما کمک می کند تا شما حداقل نمره را برای استفاده از قانون تک ماده انجام دهید . *
----------------
(من الان به خانوادم نگفتم كه هنوز ديپلم نگرفتم)
* نگفتن حقیقت ، همیشه به سود انسان نیست . چون پدر و مارد شما بهتر مشاور برای شما هستند .
----------------
(ولي بچه ها من يك سال از درس و مدرسه دور بودم
بعدم من ديگه از درسهايي مثل ديفرانسيل و هندسه متنفرم
)
* رفتن به کلاس های حضوری بزرگسالان برای شما همانند کلاس هایی است که شما هنوز چیز نیاموخته بودید و می توانید جبران گذشته کنید . )
---------------
( خيلي بتونم كاري كنم اينه كه پيش دانشگاهي را پاس كنم
اميد به قبولي در دانشگاه خيلي بام كم هست)
* در ضمن شما می تونید در آموزشگاه های بیرون که در TV تبلیغ می کنند مشورت کنید که هم می توانید دیپلم بگیرید و هم مدرک پیش دانشگاهی و هم دانشگاه قبول شوید . اما باید پول خرج کنید *
---------
(امسال هم اگه قبول نشم ديگه بايد برم سربازي
خودتونم ميدونيد سربازي يعني خراب شدن آينده)
* اگر شما این کار های ذکر شده را انجام بدهید سربازی نخواهید رفت . و در ضمن همه می دانند که سربازی ، آباد شدن آینده برای جوانان است نه خراب شدن . هنوز شما به سنی نرسیده اید که خوب و بد سربازی را درک کنید . پس بهتر است در موردش اظهار نظر نکنید . *
--------------
(بچه من ميخواهم امسال دوره فراگير پيام نور شركت بكنم اونم در رشته كامپيوتر
چون واقعاً من كامپيوترم خوب هست و مغزم در زمينه كامپيوتر فعال هست)
دوست عزیز ، خواندن رشته کامپیوتر احساس بزرگی به شما القا می کند ؟
شما اصلا در مورد درس های تدریس شما در این زمینه هستید ؟
حتما می دانید که ریاضیات هم یکی ار دروس اختصاصی این درس محسوب می شود ؟
ریاضیات عمومی 1 و 2 و ریاضیات مهندسی جزء این دروس هستند که در رشته کامپیوتر تدریس می شوند ؟
پس بهتر است واقع بینانه تر با مشکلات برخرود کنید . ( اهمیت سربازی اینجا مشخص می شود ! الان شما هم مثل برادر کوچک من می گویید : این چه ربطی به اون داره ؟ ! )
----------------------
من خودم الان دانشجوی رشته کامپیوتر ( نرم افزار ) هستم و از رشته ریاضی - فیزیک به اینجا رسیدم و سعی نکردم مشکلات را بزرگ کنم.
اگر اینقدر به کامپبوتر علاقه دارید و به قول خودتان مغز متفکر این بخش هستید پس بهتر مثل بقیه کامپیوتری ها ، عمل کنید .
----------------
اگر سوالی داشتید ، بفرمایید .
منتظر دیدن شما در پشت صندلی دانشگاه های مورد علاقه خود هستم.
موفق و پیروز باشید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)