سلام دوست عزیز
دوست داشتن یه طرف قضیه هست .
شما فکر میکنی واقعا با این دختر سنخیت داری؟
فکر نمیکنی با همه ی دوست داشتنتون شاید در اینده خدای نکرده دچار مشکل بشین ؟
یعنی همه ی جوانبو در نظر گرفتی که الان فقط مشکلت پدر و مادرته؟
تشکرشده 1,090 در 430 پست
سلام دوست عزیز
دوست داشتن یه طرف قضیه هست .
شما فکر میکنی واقعا با این دختر سنخیت داری؟
فکر نمیکنی با همه ی دوست داشتنتون شاید در اینده خدای نکرده دچار مشکل بشین ؟
یعنی همه ی جوانبو در نظر گرفتی که الان فقط مشکلت پدر و مادرته؟
arash2000 (شنبه 13 اردیبهشت 93), khaleghezey (شنبه 13 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (شنبه 13 اردیبهشت 93), بابک 1369 (شنبه 13 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)