سلام به همه دوستان گل همدردی
خیلی زیاد دلم واستون تنگ شده .هروقت میام نمیتونستم پست بزارم و سلامی یه دوستای گلم کنم.
به جدیدیهای همدردی هم سلام میکنم
سلام صبوری جان دوست گلم .شیدای عزیزم.مصباح جان عزیز که هنوز در پی یار هست.میشل عزیز .دختر بیخیال مهربون.فرشته مهربان و مدیر همدردی. اقای خاله قزی که میشه گفت یه جورایی نقش عمو رو داره.و بقیه دوستان گلم.......ببخشید اسم همه رو نمیتونم بیارم .خلاصه همه و همه ذلم واستون خیلی تنگ شده .
دوستتون دارم دوستای گلم![]()

















علاقه مندی ها (Bookmarks)