به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 34 از 73 نخستنخست ... 4142425262728293031323334353637383940414243445464 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 331 تا 340 , از مجموع 730
  1. #331
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    سلام به همه دوستان گل همدردی


    خیلی زیاد دلم واستون تنگ شده .هروقت میام نمیتونستم پست بزارم و سلامی یه دوستای گلم کنم.

    به جدیدیهای همدردی هم سلام میکنم

    سلام صبوری جان دوست گلم .شیدای عزیزم.مصباح جان عزیز که هنوز در پی یار هست.میشل عزیز .دختر بیخیال مهربون.فرشته مهربان و مدیر همدردی. اقای خاله قزی که میشه گفت یه جورایی نقش عمو رو داره.و بقیه دوستان گلم.......ببخشید اسم همه رو نمیتونم بیارم .خلاصه همه و همه ذلم واستون خیلی تنگ شده .


    دوستتون دارم دوستای گلم
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  2. 11 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    .saber. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), paiize (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), salehe92 (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), میشل (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), صبا_2009 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)

  3. #332
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود دوستان

    دیشب اصلا شب خوبی نبود بد ضد حال خوردم خونه آبجیم بودیم جاتون خالی خیلی لذت بردیم ولی برگشتنی سر بازی رئال و بایرن و تحقیر شدن بایرن مونیخ کلا روانم بهم ریخت

    ولی مهم نیست بازم عشق بایرن مونیخ
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  4. 10 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    .saber. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), Naashena (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), paiize (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), salehe92 (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), میشل (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), ستیلا (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)

  5. #333
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام دختر بی خیال عزیز! من حالم خوبه شماچه خبر؟ ان شالله کنکورت را عالی بدی!

    این چند وقته که نبودی خیلی جای خالیتو حس کردم.کسی نبود باهاش کل کل کنم.ببین نمیشه کنکورت را جلو بندازی ،زود تموم شه،بیای تالار؟!!



    دوستان عزیز اومدم بگم مشکلی که چند وقت پیش تو این جا مطرح کردم خدا را شکر حل شد!به بهترین شکل!!!

    از همه کسانی که برام دعا کردند خیلی تشکر می کنم.

    از فرشته مهربان عزیزبابت توصیشون به من خیلی خیلی تشکر می کنم.


    (هروقت مسئله ای دارید با دل صاف و عمیق و با امید به خدا بگویید « خدایا این مسئله را به بهترین شکل حل کن »)



    واقعا جوری مساله من حل شد که کوچک ترین اذیتی نشدم و استادم با سیاست تمام مشکل را با اون آقا حل کرد.


    من اون شب واقعا از ته دلم دعا کردم و حتی نماز شکر خوندم که خدایا پیشاپیش از اینکه می خوای مشکلم را به بهترین نحو حل کنی حتی اگر نتیجه اش مطابق میل من نبود؛تو را شکر می کنم.
    و واقعا از اون مساله گذشتم و کامل حلال کرده بودم از ته دلم.و فقط می خواستم کار درست ،انجام بشه وگرنه هیچ کینه ای تو دل من نبود.هیچ کینه ای.


    دوستان عزیز فردا شب آرزوهاست!منو ببخشید واقعا در حدی نیستم که بخوام برای شما توصیه ای داشته باشم اما گفتم ؛گفتنش خالی از لطف نیست.

    دوستان داشتن کینه از کسی، مانع از استجابت دعاست!!!

    می دانم هممون دوست داریم فردا شب را از دست ندهیم پس بیایید هممون هر کسی به هر نحوی ناراحتمون کرده را از ته دلمون ببخشیم و هیچ کینه ای نداشته باشیم.

    مطمئنا وقتی خدا ببینه ما کسی را که مسبب مشکلمون بوده را بخشیدیم،خداوند به بهترین وجه همون مشکل پیش آمده را حل می کند.

    فردا شب ارزشمندی است امیدوارم هممون با دل های پاک و خالی از هرگونه کینه و نفرت با خدا صحبت کنیم!!!


    و هر کس که بدی به ما کرده و یا مشکلی برامون به وجود آورده کامل ببخشیم تا خدا هم ما را ببخشد و لایق نظر رحمانی خداوند شویم.
    از همه دوستان عزیز در شب آرزوها التماس دعای ویژه دارم.




    - - - Updated - - -


    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : چهارشنبه 10 اردیبهشت 93 در ساعت 22:29

  6. 15 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    .saber. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), e-lampard (جمعه 12 اردیبهشت 93), fariba s (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), salehe92 (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), sara 65 (شنبه 20 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), میشل (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), بی نهایت (جمعه 12 اردیبهشت 93), ستیلا (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), شیدا. (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), صبوری (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), صبا_2009 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)

  7. #334
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    دیشب ساعت 11 شب بارون شدید شروع ادم از صدای رعد و برق وحشت زده میشد حالم جوری شد که نتونستم بمونم تو خونه رفتیم بیرون
    بارون کاملا خیسم کرد بازم اروم نشدم تند تند تو پیاده رو دویدم بازم اروم نمیشدم جیغ زدم تندتر دویدم اما بازم....
    دیدم از ناودون روبرویی که جلوی یه مغازه بود اب مثل ابشار جاریه رفت زیرش وایسادم بی اینکه حواسم به مردم باشه کاملا خیس خیس شدم

    برا اولین بار بود همچین شده بودم ازاد ازاد مردمو نمیدیدم اما همه منو میدیدن( چقدر خوبه ادم حس ازادی داشته باشه ولی ماهمیشه قید و بند داریم که 70 درصدشون بیخودی و بی منطق ان )
    بارون دیوونم کرده بود
    لذت بخش ترین لحظات زندگیم بود نمیدونید چقدر کیف ک
    ردم حالم تر و تازه بود


    البته بود
    حالا نیست
    ...........
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  8. 10 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    .saber. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), ammin (جمعه 12 اردیبهشت 93), fariba s (شنبه 13 اردیبهشت 93), khaleghezey (جمعه 12 اردیبهشت 93), meinoush (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), میشل (جمعه 12 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), بی نهایت (جمعه 12 اردیبهشت 93), ستیلا (جمعه 12 اردیبهشت 93), شیدا. (جمعه 12 اردیبهشت 93)

  9. #335
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-1-15
    محل سکونت
    شهر بهار نارنج
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    6,365
    سطح
    52
    Points: 6,365, Level: 52
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 185
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 603 در 163 پست

    Rep Power
    47
    Array
    امشب شب آرزو هاست
    آرزو می کنم از خدا مهربون می خوام همه حالشون خوب باشه همه عاقبت بخیر بشن
    خدا کنه تا زمانی که وقت داریم قدر داشته هامونو بدونیم

    رو ب راه نیستم بچه ها یکی از بدترین روزای عمرمو گذروندم
    می دونید قدر پدر و مادرمو نمی دونستم
    ناراحت بود ازشون خیلی وقتا ناراحتیم در رفتارم ظاهر می شد تو ای هفته ایی که گذشت بی نهایت شرمندشون شدم
    بدجور پیش وجدان خودم شرمنده شدم
    خدایا همه پدر مادرا رو سالم و سلامت نگهدار
    تازه امروز معنی خیلی از احادیث و نوشته های بزرگان نسبت ب پدر مادر رو فهمیدم

    بچه ها قدر پدر مادرتونو بدونبد حتی اگه بدتری رفتارو باهاتون دارن

    خیلی چیزا تو دلمه که اینجا جاش نیست
    شبتون قشنگ
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    فرداي قيامت كه گرفتار ترينيم
    وحشت زده و بي كس و بي يار ترينيم
    آنقدر طرفدار من و توست ابالفضل
    انگار نه انگار گنهكار ترينيم
    السلام عليك یا ابا الغوث

  10. 15 کاربر از پست مفید .saber. تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 12 اردیبهشت 93), e-lampard (جمعه 12 اردیبهشت 93), fariba s (شنبه 13 اردیبهشت 93), salehe92 (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), sara 65 (شنبه 20 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (جمعه 12 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), میشل (جمعه 12 اردیبهشت 93), محمد 93 (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), بی نهایت (جمعه 12 اردیبهشت 93), ستیلا (جمعه 12 اردیبهشت 93), شیدا. (جمعه 12 اردیبهشت 93), صبوری (جمعه 12 اردیبهشت 93), صبا_2009 (جمعه 12 اردیبهشت 93)

  11. #336
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نگذارید، گوش هایتان گواه چیزی باشد که چشم هایتان ندیده
    نگذارید زبانتان چیزی را بگوید که قلبتان باور نکرده

    و اما چه سخت است، گوش هایت شنیده باشد، تو باور نکرده باشی، اما مجبور باشی زبانت چیزی را بگوید که قلبت باور نکرده...

    خیلی سخته
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  12. 15 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    .saber. (جمعه 12 اردیبهشت 93), ammin (جمعه 12 اردیبهشت 93), e-lampard (جمعه 12 اردیبهشت 93), khaleghezey (جمعه 12 اردیبهشت 93), salehe92 (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), sara 65 (شنبه 20 اردیبهشت 93), she (شنبه 13 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (جمعه 12 اردیبهشت 93), میشل (جمعه 12 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (جمعه 12 اردیبهشت 93), باران13 (جمعه 12 اردیبهشت 93), ستیلا (جمعه 12 اردیبهشت 93), شایسته89 (دوشنبه 15 اردیبهشت 93), صبوری (جمعه 12 اردیبهشت 93), صبا_2009 (جمعه 12 اردیبهشت 93)

  13. #337
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    با سلام و احترام
    امروز روز معلم هست .

    من در این مدت عضویتم از مدیر همدردی گرامی و از فرشته مهربان عزیز خیلی چیزها یاد گرفتم.و درواقع واقعا معلم های خوبی برای من بودند.و همچنین مسبب این امر شدند که در این تالار از تجربه های زندگی دیگران مطالب با ارزشی بیاموزم.

    زندگی معلم بزرگی است. درس هایی می آموزد که در هیچ کتابی نیست و در هیچ دانشگاهی تدریس نمی شود. آنها که به کتاب ها و نوشته ها بسنده کردند و مغرور شدند از درس های بزرگ زندگی محروم شدند و بسیار آسیب دیدند.

    مدیر همدردی گرامی و فرشته مهربان عزیز روز معلم را خدمت شما تبریک عرض می گویم.

    و آرزوی توفیق روز افزون در راستای اهدافتان از خداوند منان دارم.




    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  14. 16 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    .saber. (جمعه 12 اردیبهشت 93), ammin (جمعه 12 اردیبهشت 93), fariba s (شنبه 13 اردیبهشت 93), khaleghezey (شنبه 13 اردیبهشت 93), mehdi1392 (جمعه 12 اردیبهشت 93), salehe92 (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), she (شنبه 13 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (شنبه 13 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 23 مهر 93), میشل (جمعه 12 اردیبهشت 93), بی نهایت (شنبه 13 اردیبهشت 93), باران13 (جمعه 12 اردیبهشت 93), ستیلا (جمعه 12 اردیبهشت 93), شیدا. (جمعه 12 اردیبهشت 93), صبوری (شنبه 13 اردیبهشت 93), صبا_2009 (جمعه 12 اردیبهشت 93)

  15. #338
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array


    اومده بودم از حال سستی و رخوتم بگم.که همین الان معلم دبیرستانم بهم زنگ زد.


    عصر بهشون تلفن کردم ولی جواب ندادند.الان خودشون بهم زنگ زدند.در واقع بزرگواری کردند.



    حال و احوالم خیلی بهتر شد.
    حسم خیلی بهتر شد.




    الان حس می کنم دوست دارم معلم بشم!!! اتفاقا معلمم گفت اگه خواستی می تونم برات تو همون مدرسه دبیرستانم سفارشت را بکنم!!!


    نمی دونم چی کار کنم؟!قبول کنم یا....




    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  16. 11 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    .saber. (جمعه 12 اردیبهشت 93), fariba s (شنبه 13 اردیبهشت 93), khaleghezey (شنبه 13 اردیبهشت 93), salehe92 (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 23 مهر 93), میشل (جمعه 12 اردیبهشت 93), محمد 93 (شنبه 13 اردیبهشت 93), بی نهایت (شنبه 13 اردیبهشت 93), ستیلا (جمعه 12 اردیبهشت 93), صبوری (شنبه 13 اردیبهشت 93), صبا_2009 (شنبه 13 اردیبهشت 93)

  17. #339
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود

    بانو مصباح خدا بگم چیکارت نکنه با این تبریک روز معلمت الان جناب مدیر و بانو فرشته مهربان میگن ااااااا دست خالی تبریک میگید یالا یالا زووووود کادو باید بدید

    در مورد معلمی خوبه حتما برو خیلی عالیه مخصوصا برای شما که بعلاوه درس میتونی به شگردات درس زندگی هم بدین مخصوصا اینکه سنی که درش قرار دارن خیلی حساسه

    حالم خیلی خوبه دیشب رفتیم فرشگاه خانه و کاشانه یکم خرید کردیم مدیرش سر یه موضوعی روز قبلش همدیگه رو دیده بودیم و آشنا شدیم دوبار بخاطر من بلند شد و اومد بیرون کلی تحویلم گرفت یعنی جون خودم یه لحظه فکر کردم آرنولدم واقعا کیف داد
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  18. 9 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    .saber. (شنبه 13 اردیبهشت 93), fariba s (شنبه 13 اردیبهشت 93), she (شنبه 13 اردیبهشت 93), میشل (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), محمد 93 (شنبه 13 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (شنبه 13 اردیبهشت 93), بی نهایت (شنبه 13 اردیبهشت 93), ستیلا (شنبه 13 اردیبهشت 93), صبوری (شنبه 13 اردیبهشت 93)

  19. #340
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    با سلام و احترام

    امروز روز معلم هست .


    من در این مدت عضویتم از مدیر همدردی گرامی و از فرشته مهربان عزیز خیلی چیزها یاد گرفتم.و درواقع واقعا معلم های خوبی برای من بودند.و همچنین مسبب این امر شدند که در این تالار از تجربه های زندگی دیگران مطالب با ارزشی بیاموزم.


    زندگی معلم بزرگی است. درس هایی می آموزد که در هیچ کتابی نیست و در هیچ دانشگاهی تدریس نمی شود. آنها که به کتاب ها و نوشته ها بسنده کردند و مغرور شدند از درس های بزرگ زندگی محروم شدند و بسیار آسیب دیدند.


    مدیر همدردی گرامی و فرشته مهربان عزیز روز معلم را خدمت شما تبریک عرض می گویم.


    و آرزوی توفیق روز افزون در راستای اهدافتان از خداوند منان دارم.





    با سلام و عرض ادب
    بنده هم ، روز معلم را به همه معلمان تالار تبریک عرض می کنم. به خصوص مدیران معلم تالار. همه پیشاپیش تبریک می گویند،من پساپس!

    البته تاپیک ویژه روز معلم هم در مناسبت ها جداگانه داریم
    http://www.hamdardi.net/thread-1672.html

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  20. 19 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    .saber. (شنبه 13 اردیبهشت 93), khaleghezey (شنبه 13 اردیبهشت 93), paiize (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), salehe92 (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), she (شنبه 13 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (شنبه 13 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (شنبه 13 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 13 اردیبهشت 93), کیارش۲ (شنبه 13 اردیبهشت 93), ویدا@ (دوشنبه 15 اردیبهشت 93), میشل (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (شنبه 20 اردیبهشت 93), بی نهایت (شنبه 13 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), ستیلا (شنبه 13 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), شایسته89 (دوشنبه 15 اردیبهشت 93), صبوری (شنبه 13 اردیبهشت 93), صبا_2009 (شنبه 13 اردیبهشت 93)


 
صفحه 34 از 73 نخستنخست ... 4142425262728293031323334353637383940414243445464 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.