سلام به همگی
دیروز وکیلم زنگ زد تاریخ دادگاه مشخص شده برای شهریور ... نمی دونم چرا از دیروز غم عالم ریخته به دلم ...
کاش زمان به عقب بر می گشت
حالا چرا این قدر دیر دادگاه وقت داده نمی دونم ولی خیلی بهم ریختم دلم گریه می خواد دیشب تا صبح نخوابیدم صبح هم برای نماز دیر بیدار شدم اصلا حوصله خودم رو هم ندارم... همش با خودم می گم فریب خوردم زندگیم تباه شد ولی من همه کاری کردم که زندگیم درست بشه التماس کردم تحقیر شدم ذلیل شدم ...












علاقه مندی ها (Bookmarks)