به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 102

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 فروردین 98 [ 11:48]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    96
    امتیاز
    5,259
    سطح
    46
    Points: 5,259, Level: 46
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    1,092

    تشکرشده 246 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط zendegiye movafagh نمایش پست ها
    آخه اصل مشکل شما چیه
    احساس میکنم فقط لج و لجبازیه
    اصل مشکل این دو، شکستن حرمتها و حریم هاست، هم بین دو همسر و هم بین خانواده ها.


    دیروز همه تاپیکهای شما رو خوندم. واقعا که ناراحت شدم. واقعا که چطور مفت و مجانی زندگی تونو از دست دادین. واقعا گره ای که میشد با دست به راحتی باز کرد، الان دیگه با دندون هم نمیشه بازش کرد. نمیدونم روزیکه آیدا بزرگ بشه و سوال کنه که من واسه چی الان فرزند طلاقم؟ تو و پدرش چه جوابی بهش میدین.

    تو محل ما یه ضرب المثلی هست که میگن سیخ عزت و احترام نباید بین زن و شوهر شکسته بشه. اونوقته که سیاه بخت میشن.

    با شناختی که تو همین دنیای مجازی از شما پیدا کردم، میدونم آدم مغروز و لجوجی هستی و مطمئنم که دوتا میزاری رو حرفامو بهم پس میدی. اما اشکال نداره. درک میکنم که حال خوبی ندارین.

    میدونی عرور کاذب و لجوج بودنت، تو همه تاپیکات مشخصه، حتی خیلی جاها با مامان خودتم لج کردی، زمانیکه بهت میگفت برگرد سر خونه و زندگیت، تو به حرف مادرتم گوش نکردی.
    تنفر از خانواده شوهرت تو همه تاپیکات موج میزنه و دائم داری نفرینشون میکنی، اونوقت انتظار داری شوهرت بیاد و ببرتت؟ آشتی کنه باهات؟؟
    شوهرت داغونه، به قول خودش سابقه دار شده، اما تو متوجه عمق این فاجعه نیستی و فقط میخوای آشتی کنی، زمانیکه حکم شلاق برای همسرت و مادرش میگرفتی، باید این فکرا رو میکردی بهار. حتی دادن رضایت دیگه فایده ای نداشت. اخه نوش دارو بعد از مرگ سهراب چه خاصیتی داره دختر خوب؟؟


    واسه سر کار رفتن ، چه اتفاقایی افتاد برات. آخه کار کردن چه ارزشی داره وقتی حلاوتی و آرامشی نباشه، تف به کاری که باعث بشه یه زن از زندگیش دور بشه و یه مرد زندگیش متلاشی بشه و یه بچه بی گناه این وسط ...

    - - - Updated - - -

    میتونستی حتی اگر چاقو و کشی هم کردن تو شکایت نکنی، کارو به جاهای باریک نکشونی، اگه خانوادتم میخواستن شکایت کنن، تو مانعشون بشی...

    میتونستی فقط واسه یه روز تحمل کنی و یه غذای ساده بپزی و مادرشوهرت که مهمونت بود رو اونجوری سرکار نذاری و دل همه رو خون نکنی.
    آخه این همه اشتباه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا کی میخوای به این اشتباهاتت ادامه بدی؟/
    به خودت بیا بهار. فرصتی نمونده . تو یه مادری. اونیکه باید کوتاه بیاد ، تویی. اشتباهاتتو جبران کن.
    دست از این غرور لعنتی بردار. مگه همش نمیگی که تو نمیخوای بچه ات زیر دست نامادری بزرگ بشه، خب بجنب که این اتفاق نیوفته .

  2. 6 کاربر از پست مفید مهربونی... تشکرکرده اند .

    paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), parsa1400 (پنجشنبه 08 خرداد 93), کیانا 93 (شنبه 03 آبان 93), پریناز67 (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), zendegiye movafagh (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), شیدا. (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.