سلام
هر دعایی یه حس خاصی داره اما چون بیشتر برای طلب حاجتهای همدردی ها دعا میخونیم دعای 13 صحیفه سجادیه که درمورد طلب حاجتهاست میخونم.
اگه وقت شد آیت الکرسی و... هم میخونم.
امیدوارم که بتونم دعا بخونم اگه نتونستم به بزرگیتون ببخشید.
تنها خداست که میداند بهترین در زندگانیتان چگونه معنا میشود من آن بهترین را برای شما (و همه ی خلایق) آرزو دارم.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)