به نظر من نظر دوستان کاملا درسته .این آقا اگه واقعا قصدش ازدواج بود از اس ام اس تون ناراحت که نمی شد هیچ خوشحالم میشد.یه بار دیگه درخواستتونو بهش بگید اگه موافقت نکرد .بیهوده خودتونو پاسوز یه آدم هوس باز نکنید.
تشکرشده 26 در 17 پست
به نظر من نظر دوستان کاملا درسته .این آقا اگه واقعا قصدش ازدواج بود از اس ام اس تون ناراحت که نمی شد هیچ خوشحالم میشد.یه بار دیگه درخواستتونو بهش بگید اگه موافقت نکرد .بیهوده خودتونو پاسوز یه آدم هوس باز نکنید.
تشکرشده 992 در 530 پست
wintersun77گفته هاي شما در ارسال 9 بسيار مورد پسند من بود و فكر مي كنم شما درست مي گوييد.
تشکرشده 40 در 24 پست
سلام دوست من
اکثر دوستانم حرفهای منطقی و درستی زدندوحرفهای منم مثل دوستانم هست.از دوستان خوبم هم تشکر میکنم(خوبه که همه به فکر آینده های خوب برای هم هستیم).
دوست من به فکر خودت باش و برای خودت ارزش قائل باش.و فکر نکن اولین وآخرین کسی است که میتونی دوستش داشته باشی.
جدی باش ودرست فکر کن.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)