سلام دوست من
اکثر دوستانم حرفهای منطقی و درستی زدندوحرفهای منم مثل دوستانم هست.از دوستان خوبم هم تشکر میکنم(خوبه که همه به فکر آینده های خوب برای هم هستیم).
دوست من به فکر خودت باش و برای خودت ارزش قائل باش.و فکر نکن اولین وآخرین کسی است که میتونی دوستش داشته باشی.
جدی باش ودرست فکر کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)