عزیزم غم خیلی سختیه
اما تو این شرایط همه امید مادرت شما هستی
شما میتونی روحیه اشو شاد کنی . برای پدرت نماز بخون . قرآن بخون تا آرامش بیشتری داشته باشه
خودت هم آرومتر شی
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
عزیزم غم خیلی سختیه
اما تو این شرایط همه امید مادرت شما هستی
شما میتونی روحیه اشو شاد کنی . برای پدرت نماز بخون . قرآن بخون تا آرامش بیشتری داشته باشه
خودت هم آرومتر شی
khaleghezey (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), titititititi (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)