آخه اصل مشکل شما چیه
احساس میکنم فقط لج و لجبازیه
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
آخه اصل مشکل شما چیه
احساس میکنم فقط لج و لجبازیه
khaleghezey (چهارشنبه 10 اردیبهشت 93), paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93),پریناز67(چهارشنبه 10 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)