وقتی اذیتت می کنه اره به متخصص مراجعه کن. اول متخصص قلب بعد اگه مشکلی نداشتی روانپزشک.
پروپرانولول من می خوردم خوبه واسه خود تپش قلب اما ریزش ابرو داد. من چند ساله تپش قلب گرفتم قبلا اینطوری نبودم. شما حتما برو دکتر که خیالت راحت شه.
سرچ کن عوارض و تداخل داروییشو توی اینترنت.
راستی من فعلا این تپش قلبمو به عنوان قسمتی از خودم قبول کردم و وقتی پیش بیاد دیگه بیشتر خجالت و اضطراب نمی گیرم. اما فکر می کنم بری دکتر بتونی درمانش کنی.
موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)