دوست عزیز اینطور که شما نوشتین مشکلتون رفتار ایشون هم هست. سایر شرایطش هم انگار زیاد دلچسب نیست.
جناب myl توی ظاهر آقایون مهمترین نکته قد هست اما باور کنید برای بیشتر خانمها قابل گذشت هست اگر با مردی برخورد کنند که رفتار مناسبی داشته باشه. طرز رفتار کردن با خانمها به مهارت احتیاج داره. وقتی کسی یه پوینت مثبت مثل ظاهر خوب، تحصیلات بالا و ثروت داره ، بعضی خانمها حساسیت روی رفتار رو کم میکننن که البته بعدا توی زندگی مشترک به هزار و یک مشکل میخورن اما کسی که ظاهر خوبی نداره از همون روز اول روی رفتارش حساسیت وجود داره و بنابراین باید توی این زمینه ها خودشون رو قوی تر کننن که البته باعث میشه ازدواج مو فق تری هم داشته باشند.
جناب 1234567اون خانم که گفته همسرم از چشمم افتاده دلیلش ظاهر نبود بلکه خیانت و بی احترامی از سمت همسرش بود. اگر میخواین کسی رو راهنمایی کنید حداقل مشکلش رو درست مطالعه کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)