نقل قول نوشته اصلی توسط 118

در ضمن یک بند دیگر هم باید اضافه شود و آن اینکه همه ی اعضا حق داشته باشند هر زمان که خواستند نام کاربری و ارسالهایشان را حذف کنند و از تالار بیرون بروند وگرنه معنی تالار با زندان تفاوتی نخواهد داشت .
کاملاً موافقم و حتماً باید این بند اضافه شود