به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #2
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط palazgolakh نمایش پست ها
    سلام
    ببخشید از طریق یکی از دوستام با اینجا اشنا شدم
    یه مشکلی برام پیش اومده خواستم اینجا مطرحش کنم و به هدفم نزدیک شم
    پسری هستم 23 ساله چند ماه پیش به خانومی پیشنهاد ازدواج دادم اگه درست بیان کنم پیشنهاد اشنایی بیشتر در چارچوب خانواده رو مطرح کردم
    ایشون اول یکم دو دل شد و گفت من بدون اجازه مادر پدرم که تموم دنیام محسوب میشن هیچ رابطه ای رو قبول نمی کنم
    گفتم باشه
    از اونجایی که هر دوی ما تجربه این کارو نداشتیم و بر این اصل هم پایبند بودیم که قبل ازدواج این تجربه رو نکنیم یکم با این مسئله به مشکل برخوردیم چرا که هنمی دونیم در مقابل هم چه عملی رو انجام بدیم

    اگه بخوام زیبا تر مشکلمو براتون مطرح کنم اونم اینه که چه رفتاری داشته باشم در مقابل ایشون و خواسته هاشون؟؟؟؟ خصوصا خواستار اینم که رفتارم باید تو دانشگاه با ایشون چگونه باشه؟؟؟

    من نه قبلا رابطه ای داشتم و نه با این کار موافقم به نظرتون طرز برخورد با یه خانومی که می دونه شما بهش فکر می کنید باید چطور باشه؟؟؟
    خشک باشه ؟؟؟ خنده رو باشه؟؟؟ مغرور باشه؟؟؟عاطفی باشه؟؟؟

    از طرفی هم می خوام بدونم الان اون خانوم واقعا داره به پیشنهادم فکر می کنه یا نه اون خانوم این پیشنهاد رو جدی نگرفته؟؟؟


    یه سوال دیگه ای هم دارم اونم اینه که دادن پیامک به این خانوم کار درستیه؟؟؟ منظورم متن های عاشقانه و عارفانه هستش


    ممنونم به من کمک کردید انگار به برادرتون کمک کردید
    اگر دنبال دوستی نیستی،برای نشون دادن علاقه ت نسبت به اون دختر باید

    از طریق خانواده اقدام کنی.همین و بس.چیزی که خود دختر خواسته.این تنها

    راهیه که احترام و علاقتو نشون بدی.دادن اس م اس در این موقع بدترین کار

    ممکنه و از چشم طرف می افتی.


  2. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 04 اردیبهشت 93), mohammad6599 (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (جمعه 05 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 03 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.