سلام عزیزم ، منم دمدمی ام بده اما هستم!علتش:وقتی از یه کار کوچیک کسی خوشم نیاد میگم خیلی آدم بدیه و ... بعد که اعتراضم رو کردم و سر صبر کارش اومد توذهنم نظرم عوض میشه.زیاد جدی نگیر دفاع نکن ما دمدمی ها فقط بلند فکر میکنیم و کلی حرف میزنیم شاید توهم خیلی جاها از یه چیزی لجت بگیره بعد ببینی خب خیلی هم اهمیت نداره اما توذهنت میگذره افکارت،ما رو زبونمونتو جدی نگیر بیچاره حق داره هر فکری بکنه مثل بقیه تواز وسط افکارش بیا بیرون و نظر نده
![]()







تو جدی نگیر بیچاره حق داره هر فکری بکنه مثل بقیه تواز وسط افکارش بیا بیرون و نظر نده

علاقه مندی ها (Bookmarks)