ساغر جان به نظر منم همونطوری که اقای خاله قزی گفتن یه تاپیک جداگانه بزن درباره خصوصیات خواستگارت بدون در نظر گرفتن رابطه جنسی نظر خواهی و مشورت بخواه. اینجا هیچکس از هیچکس خسته نمی شه. هر کسی که میاد توی تاپیکت نظر می ذاره تو و پست هات براش مهم بودی. وگرنه اگه خسته میشد که کلا هیچ نظری هم نمی ذاشت و حتی نمی خوند. نظرات مختلف هم به ادم کمک می کنه که ابعاد مختلف یه موضوعو ببینه. من توی پست ها ندیدم کسی از شما خسته شده باشه عزیزم. حساسیت خودت بوده که بی دلیله. اگه فکر می کنی اینجا نظرات دوستان برای تصمیم گیریت کمک کننده است پس ادامه بده. اما اگه فکر می کنی کمک کننده دیگه نمی تونه باشه که تصمیم با خودته.
در هر موردی تصمیم گیری نهایی مال خودته. در مورد ازدواج و بله ی نهایی هم همینطور. پس بی اینکه حس کنی تحت فشاری با ارامش و فکر باز و بدون احساس فشار بررسی کن و تصمیم بگیر.
موفق باشی

علاقه مندی ها (Bookmarks)