به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 مرداد 93 [ 07:28]
    تاریخ عضویت
    1392-12-15
    محل سکونت
    حوالی کوچه امید
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    615
    سطح
    12
    Points: 615, Level: 12
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    121

    تشکرشده 124 در 44 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    0
    Array
    رابطمون یکم بهتر شده. خدارو شکر.
    بازم موقعیتهایی پیش اومد که من خیلی ناراحت شدم ولی چون هنوز مهارت کافی ندارم سکوت کردم. فکر کردم من رفتار درست رو انجام میدم و بیخیال نتیجه. پس ساکت ومودب موندم. بعدش عصبی بودم با خواهرم حرف زدم و آرومم کرد.
    سعیم فقط اینه که آرامشمو از دست ندم.
    بعضی وقتها یه سوال واسم پیش میاد:
    در مقابل ظلم و بی عدالتی بقیه رفتار درست و خوب داشتن این معنی رو براشون نداره که کار درستی میکنن؟ یعنی در مقابل رفتار بد و گستاخانه شان پاداش میگرند و همون روند رو با شدت بیشتر ادامه میدند.

    اینطور نیست؟؟؟
    میدونم که باید نتیجه گرایی رو کنار بگذارم ولی تحمل بعضی رفتارها واقعا سخته.


    سخت مشغول درسم و کم به خودسازی میرسم اما سعی خودم رو میکنم.
    بعضی حرفها و کنایه هاش واقعا آتیشم میزنه. توی یه موقعیت خوب بهش گفتم که ناراحت میشم و اونم گفت منظوری ندارم.
    اما با وقت وبی وقت کنایه میزنه.

    چطور باید باهاش کناربیام؟

    فرشته مهربان عزیز یادم نرفته که قرار شد از تمرکز روی رفتارهاش دست بردارم. چشم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید زن امیدوار تشکرکرده است .

    khaleghezey (سه شنبه 02 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکل با شخصیتم
    توسط sima162 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 26 مرداد 92, 20:18
  2. شخصیتم آشفته و درهم شده!خیلی با خودم مشکل دارم (کمکککککککککککک)
    توسط sheida412 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 مرداد 92, 14:10
  3. مادرشوهرم شخصیتم را خورد می کنه چطوری باهاش رفتار کنم؟
    توسط sara2015 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 اردیبهشت 92, 22:45
  4. میخوام شخصیتم به طور کل عوض بشه
    توسط Sky180 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 بهمن 91, 21:32
  5. میخوام شخصیتمو پاک کنم ولی نمیتونم
    توسط hichkas.a در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مهر 91, 23:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.