یادت باشه خودت بحث شوخی رو باز کردی . وقتی بحث به شوخی ها برسه و اینکه اشاره می کنی خیلی خندیدی و ... خب اون هم متوجه اون جو صمیمانه شده . پس می بایست اگر از این موضوعات ناراحت میشی خودت خیلی خیلی متین و سنگین باشی !
اگر هم که میخوای اهل بگو بخند باشی ، نباید به طرف مقابلت هم ایراد بگیری.
یادت باشه اون آقاست و معمولا آقایون یکی دو درجه ای از خانمها راحت تر هستن تو این مسائل. چون تو وجود زن چیزی هست به اسم "حیا" که بهش اجازه نمیده خیلی ام راحت باشه. اما وجود اونها این طور نیست.
بازهم میگم من از کار ایشون دفاع نمی کنم. فقط میگم با توجه به شرایط باید حرف زد.









علاقه مندی ها (Bookmarks)