دوست عزیزم خودتم قبول داری که علاقه ات کمی غیر منطقیه ولی من مخالف ارتباط با جنس مخالف نیستم حالا اسمش هر چی که میخاد باشه : دوست اجتماعی یا دوست پسر یا دوست دختر
توی روابط چیزی که مهمه مدیریت رابطه است مهم این نیست که طرف مقابلت جنسش مرده یا زن مهم اینه که طرف فرهنگ روابط رو بدونه مهم اینه که طرفت انسان باشه... آدمها توی روابط شون خیلی چیزها یاد میگیرن و میتونه یه کلاس درس خوب برای شما باشه بنابراین بهتره عاشقی رو کنار بذاری که عاشق شدن از نظر من فقط ضرر و زیان رو برای صاحبش همراه میاره ... بهتره نیت تون رو کمی بعد از آشنایی با اون آقا مطرح کنید و در صورتی که با شما هم رای بودند شناخت بیشتری ازشون کسب کنید و اهداف ارتباط تون رو پیش بگیرید در غیر این صورت همین حالا قطع رابطه کنید
موفق باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)