امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشی. موفق باشی خانومی.
تشکرشده 65 در 27 پست
امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشی. موفق باشی خانومی.
akasha (سه شنبه 02 اردیبهشت 93)
تشکرشده 42 در 22 پست
ممنون دوستان كه تنهام نذاشتين . خيلي از راهنمايي هاي شما استفاده كردم . ديشب با پدر همسرم صحبت كردم حالا تا ببينيم چي مي شه . برام زياد دعا كنيد . اميدوارم بتونم زندگيم را درست كنم . مي خوام باز هم تلاش كنم و يك راه ديگه را امتحان كنم . ديشب همسرم به من مي گه تو به من بي توجهي مي كني و من هم تو را زجر مي دم . حق با اونه من خيلي از دستش ناراحتم ولي اون اصلا بياد نمي اره كه چي كارا مي كنه . اميدوارم از انجمن ازاد نتيجه بگيرم وطرز رفتار با اين ادم را بفهمم
khaleghezey (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), S.H.I.D.E.H (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), zendegiye movafagh (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), صبا_2009 (سه شنبه 02 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)