اولاً به شما بخاطر قبولی در این رشته تبریک می گویم
ثانیاً بستگی به علاقه خودتان دارد اگر به این رشته علاقمندید ثبت نام کنید و ادامه تحصیل دهید و اگر علاقه ندارید سال بد در رشته مورد علاقه تان شرکت کنید.
ثالثاً شما باداشتن مدرک لیسانس فقه و مبانی حقوق یا هر رشته دیگر می توانید در زیر شاخه های همان گروه در هر رشته ای در مقطع ارشد شرکت کنید.حتی اگر ارتباطی باهم نداشته باشند به عنوان مثال (حسابداری یا جامعه شناسی یا آمار و غیره)