خدابا خیلی دلم گرفته بابام نبود تا زندگی خوب منو ببینه چه کار کنم چه کار؟زندگی اصلا قشنگ نیست اصلا.من بابامو میخوام میخوامش میخوامش خدایا نمیشه اونو به من بدی ولی میشه منو ببری پیشش ببرم تو رو خداوندیت منم ببر پیش بابام دارم دیوونه میشم وای ییییییییییییییییییییییییی یییییییییی.یا حسین دیگه نمیتونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)