به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 82

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 تیر 95 [ 14:02]
    تاریخ عضویت
    1389-10-16
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    4,680
    سطح
    43
    Points: 4,680, Level: 43
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranOverdriveTagger First Class
    تشکرها
    117

    تشکرشده 94 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با عرض معذرت از استارتر من یه مطلبی رو بگم چون گفتنش خالی از لطف نیست.
    چرا دخترخانومای با قد 155 فک میکنن بخاطر قدشون خاستگار ندارن ؟ باور کنین دارین اشتباه میکنین من از دید یه پسر میگم که اتفاقا دخترای ریزه میزه و ظریف خیلی بامزه تر و تو دل برو ترن.
    رنج قدی 155 تا 165 بنظرم بهترین بازه واسه دخترای ایرانیه.
    من بعنوان یه پسر هیچوقت نمیرم سمت دختری که قدش بالای 170 باشه ! البته من از دید خودم و طبق شرایط خودم گفتم توهین به دخترخانومای قدبلند نباشه. شاید پسری که قدش 190 خورده ای باشه دختر بالای 170 مطابق سلایقش باشه.
    فقط اینو گفتم که دخترخانوما زیاد رو قدشون حساس نشن.
    من دوست و رفیق زیاد اطرافم هست هممون سنمون 20 تا 24 ساله واقعا بین دوستام ندیدم کسی رو که بگه از دخترای قدکوتاه خوشم نمیاد ! اینو جدی و بدون اغراق میگم بیشتر پسرا از اینجور دخترا خوششون میاد
    مشکل استارتر عزیز هم امیدوارم هرچه زودتر حل بشه
    درک میکنم ایشون رو بعضی چیزا خیلی اذیتت میکنه.
    منم یه مدت میگفتم نکنه 176 واسه پسر کوتاهه ! حتی درموردش تاپیک زدم که الان خودم اون تاپیک رو میخونم خندم میگیره
    داداس عزیزم بخدا شما هم کوتاه نیستی.
    اگه قدت 160 بود من میگفتم اره کوتاهی.
    چشمتو به اجتماع نبند. اون لینک هایی که مصباح الهدی بهت داده بخون. شما شدی مثه همون ماهی که اون سمت اکواریوم نمیرفت چون فک میکرد هنوزم شیشه وجود داره.
    برو تو خیابون ببین ایا همه از خودت قدبلندترن ؟
    یعنی از هر 100 نفر پسری که از کنار شما رد میشن همشون بلندتر از شما هستن ؟
    نگاهت رو عوض کني همه چي درست ميشه

  2. 2 کاربر از پست مفید AMIN 1994 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 29 فروردین 93), مصباح الهدی (جمعه 29 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس میکنم همسرم خیلی درگیری فکری داره وتحت فشار کاریه.میخوام کمکش کنم
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 96, 13:08
  2. قد کوتاه اخه چرا خدا
    توسط mahmoud777 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 11:14
  3. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  4. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02
  5. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.