با عرض معذرت از استارتر من یه مطلبی رو بگم چون گفتنش خالی از لطف نیست.
چرا دخترخانومای با قد 155 فک میکنن بخاطر قدشون خاستگار ندارن ؟ باور کنین دارین اشتباه میکنین من از دید یه پسر میگم که اتفاقا دخترای ریزه میزه و ظریف خیلی بامزه تر و تو دل برو ترن.
رنج قدی 155 تا 165 بنظرم بهترین بازه واسه دخترای ایرانیه.
من بعنوان یه پسر هیچوقت نمیرم سمت دختری که قدش بالای 170 باشه ! البته من از دید خودم و طبق شرایط خودم گفتم توهین به دخترخانومای قدبلند نباشه. شاید پسری که قدش 190 خورده ای باشه دختر بالای 170 مطابق سلایقش باشه.
فقط اینو گفتم که دخترخانوما زیاد رو قدشون حساس نشن.
من دوست و رفیق زیاد اطرافم هست هممون سنمون 20 تا 24 ساله واقعا بین دوستام ندیدم کسی رو که بگه از دخترای قدکوتاه خوشم نمیاد ! اینو جدی و بدون اغراق میگم بیشتر پسرا از اینجور دخترا خوششون میاد
مشکل استارتر عزیز هم امیدوارم هرچه زودتر حل بشه
درک میکنم ایشون رو بعضی چیزا خیلی اذیتت میکنه.
منم یه مدت میگفتم نکنه 176 واسه پسر کوتاهه ! حتی درموردش تاپیک زدم که الان خودم اون تاپیک رو میخونم خندم میگیره
داداس عزیزم بخدا شما هم کوتاه نیستی.
اگه قدت 160 بود من میگفتم اره کوتاهی.
چشمتو به اجتماع نبند. اون لینک هایی که مصباح الهدی بهت داده بخون. شما شدی مثه همون ماهی که اون سمت اکواریوم نمیرفت چون فک میکرد هنوزم شیشه وجود داره.
برو تو خیابون ببین ایا همه از خودت قدبلندترن ؟
یعنی از هر 100 نفر پسری که از کنار شما رد میشن همشون بلندتر از شما هستن ؟
نگاهت رو عوض کني همه چي درست ميشه









علاقه مندی ها (Bookmarks)