m.reza91 با تشکر از راهنماییتون. اآید بگم که همسر من تنها چیزی که بلد نیست عذر خواهیه یا حتی نشان دادن پشیمونی. حسرت به دلم مونده یه بار فقط یه بار بابت کاری که انجام میده ازم عذر خواهی نکنه. نه اینکه التماس کنه ها ؟ نه فقط تو رفتارش نشون بده که پشیمونه. منم زمانی بحثمون میشه و ایشون زحمت کتک زدن و به عهده میگیرن تا چند روزی سعی میکنم خیلی دور و ورش نپلکم. خودم و پسرم و سر گرم کنم. ولی اینو بدونید که اگه من تا 100 سالم باهاش سرسنگین باشم اون اصلا واسش مهم نیست. و دقیقا ام کارایی رو که میدونه من دوست ندارم و انجام میده که لج منو در بیاره ولی من انقدر بی تفاوتم که یه وقتایی خودم از رفتاراش خندم میگیره. خودش و به در و دیوار میکوبه(یعنی کارایی که من دوست ندارم و انجام میده) که من عصبانی شم. حالا من چی؟ بی خیال. .... اشتی کردنمونم سر پسرم یا مهمون بخواد بیاد یا اتفاقای این مدلی میشه. وایل طاقت قهر بودنو نداشتم و همش دنبال یه بهونه بودم واسه اشتی. ولی خوب منم ادمم دیگه. احساس دارم. وقتی دیدم داره پر رو تر میشه دیگه این کار و نکردم. یه وقتایی با خودم میگم اگه تو دوران مجردیش مجردیش دوست دختر داشت میدونست که چطور باید با یه خانوم رفتار کنه. شوهرم خیییییلی قد. بازم ممنون از راهنماییت. ببخشید طولانی شد. دلم خیلی پر.
- - - Updated - - -
titititi عزیز.ممنون از از ابراز همدریت. عزیز همسرم فقط یک هفته اول خوب بود نیگم خیلی خوب چون مدیون اون خیلی خوب ها میشم. باهم حرف میزد. اما بغلم نمیکرد که مثلن واسه فوت پدرم ارومم کنه. اخه میدونید خیلی دل سنگ. نمیگم واسه بابام گریه نکردا کرد ولی خودش همش تو گریه هاش میگفت بابات خیلی به کمک کرد( حالا اینجوری داره مواب محبتای بابام و میده( من انتظار داشتم وقتی میبینه هنگام دفن ، تو خونه و.... دارم از ته دل زجه میزنم بیاد پیشم ، بغلم کنه، ارومم کنه مگه چی میشد چیزی ازش کم میشد. شاید الان بگید که شاید تو جمع خجالت میکشیده ولی به نظر من شرایط داریم تا شزایط تازه خانواده من اصلا اینجوری نیستن که اگه علی سر منو تو بغلش بگیره بدشون بیاد اینو همسرم خوب میدونه. دوست عزیز پدر من 3 ماهه فوت کرده اونم ناگهانی نه مریض بود نه هیچی. رفته بود مشهد( با خانومش) توی حیاط حرم سکته میکنه و تمام. مادرم 7 ساله پیش فوت کرده. اگه مادرم بود حتی پسرمم بود حتما پارسال برگشته بودم. منتها چون مادرم نیست سختم بود که بر گردم. میدونید که مادر یه چیز دیگس.
m.reza 91 ممنونم که مشکلم و پیگیری میکنید. حتگت راه حل نامه رو امتحان میکنم.همین امشب مینویسم و میذارم کنار سوییچ ماشینش که صبح ورش داره. امیدوارم ماثر باشه. راستی یه چیزیم هست شوهر من یه جورایی بی آبرو اگه بیاد خونه و غذا حاضر نباشه انقدر داد میزنه و چیز میشکونه که همه همسایه ها با خبر بشن. ببخشیدا خیییییییلی بی شعوره. بزم ممنون.








علاقه مندی ها (Bookmarks)