به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 مرداد 95 [ 11:31]
    تاریخ عضویت
    1392-7-29
    نوشته ها
    211
    امتیاز
    3,415
    سطح
    36
    Points: 3,415, Level: 36
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    320

    تشکرشده 515 در 170 پست

    Rep Power
    35
    Array
    ببین دوست عزیز من فکر میکنم شما از اون شخص برای خودت "مدینه فاضله" ساختی !
    اونقدر اون شخص رو برای خودت پررنگ کردی که بدی هاشو نمی بینی
    شما اون همکلاسی به طور ملموس توی زندگیت نداشتی و هیچ گونه ارتباطی نداشتی ولی توی ذهنت انقدر به خودت نزدیکش کردی که دیگه وارد ضمیر ناخودآگاهت شده
    حدس میزنم توی ذهنت خاطراتی هم براش ساختی یعنی تجسم کردن آینده ای با اون آقا و داشتن لحظاتی شیرین
    همینکه بهش فکر نمیکنی اما خوابش رو می بینی یعنی توی ضمیر ناخودآگاهته و حتی توی خواب اسمش رو میبری
    این رویه ای که برای خودت داری جز ضربه زدن به خودت و زندگیت ثمره دیگری برای شما نخواهد داشت
    ضمنا شما اون زمان ایشون رو فرد مناسب و ایده آلی برای خودت تصور می کردی در حالی که شاید اینطور نبوده شما با شناخت کمی که ازش داشتی خوبی هاشو جلوه دادی و بدی هاشو نادیده گرفتی (هرچند که بعید می دونم بدی ازش دیده باشی) هر انسانی ترکیبی از خوبی ها و بدی هاست
    شاید بدی هایی داشته که حتی تصورش رو نمیکردی
    من خواستگاری داشتم که تقریبا می شناختمش و با شخصیتی آشنایی داشتم اما وقتی باهاش صحبت کردم در کمال ناباوری دیدم بسیار بدبینه و انتظاراتی که از همسر آینده اش داره از تصورات منم خیلی فاصله داره (منم مثل شما ویژگی های خاصی رو بهش نسبت داده بودم چون اون ویژگی ها رو دوست داشتم و ایشون رو فرد ایده آلی می دیدم)
    در واقع این ویژگی هایی که شما در اون شخص می دیدی شاید واقعیت نداشته و زاییده ذهن شما بوده
    اما الان برای خلاصی از این فکر باید تمرکز کنی و در حد امکان از ذهنت دورش کنی
    مسلما وقتی بهش علاقه داشتی و اون هیچ اقدامی نکرده دلخوری ازش داشتی یعنی حرفای ناگفته ای بهش داشتی این حرفا هیچ وقت عنوان نشده و توی ذهن شما باقی مونده
    بهتره این افکار رو از ذهنت بیرون بریزی
    قلم و کاغذ برداری و هر چیزی که در مورد ایشون توی ذهنت و دلت داری بیرون بریزی و خودتو تخلیه کنی سپس اون نوشته ها رو نابود کن و از بین ببر
    سپس در حد ممکن چیزی که شما رو به یاد ایشون بیاره کنار بذار نیازی نیست هدیه یا خاطره باشه حتی با وجود همکلاسی بودن ممکنه کتابی از دوران دانشجویی شما رو به یاد ایشون بندازه پس سعی کن اون کتاب رو کنار بذاری
    ذهنت رو از فکر کردن به اون شخص متوقف کن
    در مقابل وجود همسرت رو در زندگی پر رنگ تر کن خوبی هاشو پر رنگ تر کن
    برای یک شام عاشقانه یا یک قرار رمانتیک برنامه ریزی کن
    سعی کن زندگیتو پر از این اتفاقات عاشقانه و رمانتیک بکنی این کار هیجان عشق رو در تو زنده می کنه
    نمیدونم شاغل هستی یا دانشجو ولی بهتره یه سرگرمی یا یک هدف بلند مدت متناسب با زندگیت برای خودت ترسیم کنی که همسرت نقش پررنگی در این هدف داشته باشه
    سپس شروع کن برای این هدف برنامه ریزی کن
    یه وقتایی ما خانوما از سر بیکاری افکار بیخود برای خودمون میسازیم هر وقت حس کردی دوباره داره فکرش وارد زندگیت میشه بلافاصله یه تفریح یا سرگرمی برای خودت فراهم کن میتونه یه خرید ساده (حتی بدون همسرت میتونه با خواهر یا دوست باشه)
    شاید این مسئله تا حالا شوخی تلقی شده باشه ولی خانوما از خرید کردن و گشت و گذار در بازار انرژی زیادی می گیرن
    خود من یکی از اون موارد هستم و خیلی از اطرافیان رو دیدم که همچین حسی دارن

  2. 3 کاربر از پست مفید mis-marjan تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (شنبه 30 فروردین 93), Mina khoshbakht (جمعه 29 فروردین 93), واحد (دوشنبه 01 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خيلى به خودكشى فكر ميكنم
    توسط Somebody20 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 96, 09:08
  2. مردسالاري و بي مهري شوهرم باعث شده هر ثانيه به طلاق فكر ميكنم
    توسط mojtamelibsa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 مهر 92, 13:18
  3. فكر ميكنم كه شوهرم انگونه كه بايد براي زندگيمون تلاش نميكنه.چه كار كنم؟
    توسط mahsa pirooz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 مهر 91, 02:05
  4. احساس ميكنم ديكه هيج ارزشي واسه نامزدم ندارم
    توسط niaz64 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 09:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.