سلام،
هیچوقت "همه چی" با هم خراب نمیشه. چیزیکه حالتو بد کرده، اتفاقی که افتاده یا عملکردت نیست، بلکه خطای تفکر همه یا هیچه.... بقیشو هم که دیگه خودت میدونی.
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
سلام،
هیچوقت "همه چی" با هم خراب نمیشه. چیزیکه حالتو بد کرده، اتفاقی که افتاده یا عملکردت نیست، بلکه خطای تفکر همه یا هیچه.... بقیشو هم که دیگه خودت میدونی.
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
del (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), khaleghezey (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), paiize (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), reihane_b (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), she (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 28 فروردین 93), الهام20 (جمعه 29 فروردین 93), بابک 1369 (جمعه 29 فروردین 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)