به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 آبان 93 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1393-1-23
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    451
    سطح
    9
    Points: 451, Level: 9
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    269

    تشکرشده 65 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیز m.reza91 از راه حل پیشنهادیتون ممنون. متاسفانه همسر من خودش و همه چی دون میدونه. فکر میکنه فقط خودش عقل داره( البته اگه داشته باشه)
    من بعد از هر دعوا یا فحاشیش اصلن محلش نیذارم. البته یه چیزم خودم بگما انقدر دیوونم که با اینکه باهاش قهرم ولی بازم همیشه خونه مرتب و تمیزه، غذا حاضر، چاییش به موقع سرو میشه. من واقعا دیوونم مگه نههههههه؟؟؟؟؟ اگه خیال میکنید شوهر من عذر خواهی یا دیگه بد تر منت کشی بلده یا حداقل رو میکنه که بلده سخت در اشتباهید. معذرت خواهی؟؟؟؟ وای خدا نکنه. مگه نمیدونید اون از من با شعور تر و عاقل تره.؟:311 یعنی واقعا حسرت به این دلم مونده که فقط یک بار ازم دل جویی کنه. تازه انقدرم پر رو تشریف دارن که اگه تا صد سال دیگه ام یه دلیلی واسه اشتیمون پیدا نشه و من تو قیافه باشم اونم چند برابر تو قیافس جوری وانمود میکنه انگار من مقصرم. تصمیم دارم خودم پیش مشاوره برم. میدونم که تا برم بهم میگه شوهر عقل کلت ام باید بیاد. برام دعا کنید. دیگه دارم کم میارم. اگه پسرم نبود تا الان رفته بودم خونه بابام. البته اون بنده خدا ام همین 3 ماه پیش فوت کرد. دیگه اونجا ام نمیتونم برم. از نظر مالی مشکلی ندارما. از خودم خونه دارم. الانم که بهم ارث میرسه دیگه. ولی فکر میکنم همه چیز پول نیست. فعلا کاسه صبرم سر ریز نشده. ممنون بابت توجهتون.

  2. کاربر روبرو از پست مفید گل شب بو تشکرکرده است .

    میشل (جمعه 29 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ملاک موی بلند خواستگارم
    توسط *setareh* در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 تیر 97, 12:09
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 فروردین 94, 14:52
  3. دیگه خسته شدم از بس به روی خودم نیاوردم.
    توسط شمیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 بهمن 92, 22:48
  4. تشكر از آقای «خسته» و نظرسنجی در مورد قالب جدید تالار گفتگوی همدرد
    توسط مدیرهمدردی در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 87, 20:14
  5. گفتگوی خواستگاری
    توسط مسلمان در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 دی 87, 15:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.