دوست عزیز m.reza91 از راه حل پیشنهادیتون ممنون. متاسفانه همسر من خودش و همه چی دون میدونه. فکر میکنه فقط خودش عقل داره( البته اگه داشته باشه)![]()
من بعد از هر دعوا یا فحاشیش اصلن محلش نیذارم. البته یه چیزم خودم بگما انقدر دیوونم که با اینکه باهاش قهرم ولی بازم همیشه خونه مرتب و تمیزه، غذا حاضر، چاییش به موقع سرو میشه. من واقعا دیوونم مگه نههههههه؟؟؟؟؟اگه خیال میکنید شوهر من عذر خواهی یا دیگه بد تر منت کشی بلده یا حداقل رو میکنه که بلده سخت در اشتباهید. معذرت خواهی؟؟؟؟ وای خدا نکنه. مگه نمیدونید اون از من با شعور تر و عاقل تره.؟:311 یعنی واقعا حسرت به این دلم مونده که فقط یک بار ازم دل جویی کنه. تازه انقدرم پر رو تشریف دارن که اگه تا صد سال دیگه ام یه دلیلی واسه اشتیمون پیدا نشه و من تو قیافه باشم اونم چند برابر تو قیافس جوری وانمود میکنه انگار من مقصرم. تصمیم دارم خودم پیش مشاوره برم. میدونم که تا برم بهم میگه شوهر عقل کلت ام باید بیاد. برام دعا کنید. دیگه دارم کم میارم. اگه پسرم نبود تا الان رفته بودم خونه بابام. البته اون بنده خدا ام همین 3 ماه پیش فوت کرد. دیگه اونجا ام نمیتونم برم. از نظر مالی مشکلی ندارما. از خودم خونه دارم. الانم که بهم ارث میرسه دیگه. ولی فکر میکنم همه چیز پول نیست. فعلا کاسه صبرم سر ریز نشده. ممنون بابت توجهتون.







اگه خیال میکنید شوهر من عذر خواهی یا دیگه بد تر منت کشی بلده یا حداقل رو میکنه که بلده سخت در اشتباهید. معذرت خواهی؟؟؟؟ وای خدا نکنه. مگه نمیدونید اون از من با شعور تر و عاقل تره.؟:311 یعنی واقعا حسرت به این دلم مونده که فقط یک بار ازم دل جویی کنه. تازه انقدرم پر رو تشریف دارن که اگه تا صد سال دیگه ام یه دلیلی واسه اشتیمون پیدا نشه و من تو قیافه باشم اونم چند برابر تو قیافس جوری وانمود میکنه انگار من مقصرم. تصمیم دارم خودم پیش مشاوره برم. میدونم که تا برم بهم میگه شوهر عقل کلت ام باید بیاد. برام دعا کنید. دیگه دارم کم میارم. اگه پسرم نبود تا الان رفته بودم خونه بابام. البته اون بنده خدا ام همین 3 ماه پیش فوت کرد. دیگه اونجا ام نمیتونم برم. از نظر مالی مشکلی ندارما. از خودم خونه دارم. الانم که بهم ارث میرسه دیگه. ولی فکر میکنم همه چیز پول نیست. فعلا کاسه صبرم سر ریز نشده. ممنون بابت توجهتون.

علاقه مندی ها (Bookmarks)