سلام
فارغ از این موردی که در موردش صحبت کردی که به نظرم مناسب شما نیست می خواستم یادآوری کنم که اگر دختری در حد یکی دو بار ناز کرد و جواب رد داد ایرادی نداره مجدد ازش خواستگاری کنی البته اگر واقعا ارزشش رو داشته باشه. بیشتر از از این را به شخصه نمیپسندم.
البته بعضی دخترها هر چقدر خودت رو مشتاق تر نشون بدی بیشتر پس می زنن پس در مراحل خواستگاری همواره با اعتماد به نفس جلو برو و از خودت ضعف نشون نده









علاقه مندی ها (Bookmarks)