به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 82
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 تیر 95 [ 14:02]
    تاریخ عضویت
    1389-10-16
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    4,680
    سطح
    43
    Points: 4,680, Level: 43
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranOverdriveTagger First Class
    تشکرها
    117

    تشکرشده 94 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    گفتنی هارو دوستان گرانقدر گفتن دیگه صحبتی باقی نمیمونه.
    فقط جا داره تشکر کنیم از خواهر عزیزمون مصباح الهدی که دید شما رو نسبت به بعضی پسرای ورزشکار عوض کردن. لفظ گلدون واقعا قشنگ و بجا بود کلی خندیدیم
    خداروشکر اون دوستمون هم بعنوان یه پسر قدبلند نظرشون رو گفتن.
    داداش میدونی چیه ؟
    اینجا ایرانه وسط اروپا که نیست همه هیکلشون ورزشکاری باشه. ما ایرانیا بخاطره عدم تغذیه درست تو بچگی هممون تقریبا تو یه رنج قدی خاص هستیم. شما تو خیابون از هر 10 تا پسر حداکثر 2تاشون ورزشکارن.
    خیلی تاپیک مفیدی براتون شد من حس میکنم اگر واقعا به همه ی صحبتا عمل کنید نتیجه میگیرین. اکثر دوستان شرکت کردن و نظرات قشنگشون رو با شما به اشتراک گذاشتن.
    حساسیت به خرج ندین همه چی درست میشه. فکر میکنم چون فرمودین درستون هم تموم شده دیگه ذهنتون کاملا ازاده به چیزای مختلف فکر میکنین. خودتون رو درگیر یه کاری که تخصص دارین بکنین این موارد خودبخود حل میشه.
    دیگه خودتون به عینه دیدین قد بلند و هیکل ورزشکاری واسه درصد خیلی خیلی کمی از دخترا ملاکه.
    امیدوارم مشکلتون حل بشه

  2. 3 کاربر از پست مفید AMIN 1994 تشکرکرده اند .

    e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), پسر تنها (چهارشنبه 27 فروردین 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 27 فروردین 93)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اردیبهشت 96 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1393-1-26
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    2,580
    سطح
    30
    Points: 2,580, Level: 30
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان عزیزم باور کنید شما از روی ترحم دارید حرفی میزنید ولی نمیدانید من چقدر زجر میکشم
    وقتی تو انجمن های بدنسازی میرم که احیانا اگر سوالی دارم بپرسم و کلا با جو اونجا آشنا بشم تقریبا 90 درصد افراد قدهای بلندی دارن(بیش از 185)
    تو خیابون هم میرم اکثرا از من قدبلندترن
    حرف شما رو قبول دارم که میگید دختری که سرش بجنبه دختر خوبی نیست ولی منه جوان با 23 سال سن حق ندارم تو این اجتماع برای خودم ارزش و اعتباری داشته باشم؟
    هیچکس منو نگاه نمیکنه
    وقتی از کنار یه پسری که 20 سانت از خودم بلندتره رد میشم هزاربار ارزوی مرگ میکنم که خدا منو اینجوری آفرید
    حرف همتون کاملن مشخصه از روی ترحمه
    اون دوست عزیزی که میگن پسرا شبیه گلدون میشن اونجوری خب یا شما بدهیکلشو دیدی یا اون خوش هیکلا رو ندیدی که تی شرت تنگ میپوشن چقد بازوهاشون قشنگه ولی قدشونم بلنده
    قد کوتاه رو روان یه پسر خیلی تاثیر میذاره
    نمیخواهم بقیه را هم مثه خودم ناامید کنم ولی دوستانی هم که میگن 176 هستن اونا هم قد کوتاهن ولی با این تفاوت که از منه بدبخت بیچاره بلندترن

  4. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 12 دی 94 [ 12:19]
    تاریخ عضویت
    1391-1-14
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    4,713
    سطح
    43
    Points: 4,713, Level: 43
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    244

    تشکرشده 215 در 103 پست

    Rep Power
    36
    Array
    داداش گلم من به شخصه اصلا از روی ترحم حرف نزدم.جدی جدی فکر کردی یه کمبودی داری ؟ من خودم 172 تا هستم کنار هم وایسیم تفاوتی دیده نمیشه.میرم تو خیابون می بینم یه عده از من بلند ترن یه عده کوتاه تر دلیل نمیشه هی بشینم حسرت بخورم که ای وای قدم کوتاه هست ای وای قدم کوتاه هست.تو یک تفکری در ذهنت ایجاد شده که همه ی مردم با دید دیگه ای به قد بلندا نگاه میکنن و مثلا دخترا می بیننشون غش میکنن و اینا.می دونی چرا کسی تو جامعه بهت توجه نمیکنه؟چون حتی خودت هم به خودت توجه نداری.وقتی خودت به خودت بها نمیدی از دیگران انتظار نداشته باش.میدونی قد محمد رضا فروتن فقط 176 تاست؟ حالا فرض کن هی با خودش فکر میکرد من که قدم کوتاس کی به من اهمیت میده این همه قد بلند تو سینما هست منو راه نمیدن.باور کن قد اون قدرا هم مهم نیست.راستی انقد کوتاه کوتاه کردم به خودم هم توهین شد :دی کوتاه کجا بودی کاملا نرمالی. این اعتماد به نفسی که بچه ها میگن خیلی مهمه اصلا بهش توجه نمیکنی باز حرف خودتو می زنی.

  5. 5 کاربر از پست مفید کیارش۲ تشکرکرده اند .

    e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 27 فروردین 93), پونیو (چهارشنبه 27 فروردین 93), پسر تنها (پنجشنبه 28 فروردین 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 27 فروردین 93)

  6. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام . من یه دخترم قدم 165 هست. پس به گفته ی شما قد کوتاهم! الان علاوه بر مشکلاتی که با ظاهرم دارم باید غصه قدم رو بخورم! من از خودم قد کوتاه تر دیدم هیجوقت خودمو قد کوتاه ندونستم ولی تا دلتون بخواد از قیافم ناراضی ام واسه همین اصلا قصد نصیحت کردن و شعار دادن که زیبایی مهم نیست مهم سیرت آدمیست و .... رو ندارم ! ولی هر چی فکر میکنم نمیفهمم چرا قده زیر 180 از نظر بعضیا خیلی کوتاهه خب اینهمه دختر با قد کوتاه و ریزه میزه ، که خیلی هم دوستداشتنی و بامزن. مگه همه عاشق قد خیلی بلندن؟؟؟ دو نفر از نظر قد باید به هم بیان. دختر کوتاه تر از شما هم زیاده چرا فکر میکنید به خاطر اینکه قد خیلی بلند ندارید کسی شما رو نمیبینه؟!؟ کی همچین معیاری داره؟؟! آخه اگرم کسی دنباله قد بلنداست باید خودش هم قد بلند باشه . این حرفا دلداری نیست . ایرانیا اکثرا قدشون متوسط دخترا که دیگه بیشتر ... قد بلند واسه شما خیلی مهمه نه واسه همه ی دخترا خداییش قد بلند به عنوان معیاری واسه دوستداشتن آدما خیلی خنده داره زشته ! اینهمه آدم قدشون زیره 180 هست اینا همه بدبخت وبیچاره اند ؟!

  7. 5 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 27 فروردین 93), کیارش۲ (چهارشنبه 27 فروردین 93), پسر تنها (پنجشنبه 28 فروردین 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 27 فروردین 93)

  8. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آبان 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,447
    سطح
    29
    Points: 2,447, Level: 29
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 100 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیز کاملا درکت میکنم . من قدم186 هست و از این نظر مشکلی ندارم ولی هزارتا مشکل دیگه دارم .

    هر کدوم از ما مشکلاتی داریم و فکر نکنم وقت و حوصله ای برای دیدن مشکلات بقیه برامون باقی بمونه .
    کلا ایرانیا آدمای با اعتماد به نفس پایینن . این همه عمل زیبایی و آرایش و ... که توش رکورد دارجهانیم نشون میده هرکس درگیر اینه که جلوه ی بهتری از خودش برای دیگران به معرض نمایش بذاره .تا اینکه دیگران رو مورد قضاوت قرار بده .


    تو این وضعیت آدمایی موفقن که اعتماد به نفس بالا دارن . میخواد قد بلند باشن یا قد کوتاه . مثلا من که قدم بلنده به چی رسیدم؟ باورت نمیشه زندگیم سراسر حسرته .


    من نمیگم اصلا هیچ مشکلی نیست و برو خوش باش .ولی مسئله واقعا این قدر هم حاد نیست که فکر میکنی .

  9. 4 کاربر از پست مفید soheil2 تشکرکرده اند .

    e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 27 فروردین 93), پسر تنها (پنجشنبه 28 فروردین 93), بابک 1369 (جمعه 29 فروردین 93)

  10. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پسر تنها نمایش پست ها
    دوستان عزیزم باور کنید شما از روی ترحم دارید حرفی میزنید ولی نمیدانید من چقدر زجر میکشم
    وقتی تو انجمن های بدنسازی میرم که احیانا اگر سوالی دارم بپرسم و کلا با جو اونجا آشنا بشم تقریبا 90 درصد افراد قدهای بلندی دارن(بیش از 185)
    تو خیابون هم میرم اکثرا از من قدبلندترن
    حرف شما رو قبول دارم که میگید دختری که سرش بجنبه دختر خوبی نیست ولی منه جوان با 23 سال سن حق ندارم تو این اجتماع برای خودم ارزش و اعتباری داشته باشم؟
    هیچکس منو نگاه نمیکنه
    وقتی از کنار یه پسری که 20 سانت از خودم بلندتره رد میشم هزاربار ارزوی مرگ میکنم که خدا منو اینجوری آفرید
    حرف همتون کاملن مشخصه از روی ترحمه

    اون دوست عزیزی که میگن پسرا شبیه گلدون میشن اونجوری خب یا شما بدهیکلشو دیدی یا اون خوش هیکلا رو ندیدی که تی شرت تنگ میپوشن چقد بازوهاشون قشنگه ولی قدشونم بلنده
    قد کوتاه رو روان یه پسر خیلی تاثیر میذاره
    نمیخواهم بقیه را هم مثه خودم ناامید کنم ولی دوستانی هم که میگن 176 هستن اونا هم قد کوتاهن ولی با این تفاوت که از منه بدبخت بیچاره بلندترن
    واقعا وقتی پست های شما را می خونم فکر می کنم شما اصلا پست های این همه دوستان را نخوندین! اصلا لینک های منو با دقت خوندین؟
    ما داشتیم با شما حرف می زدیم ها!این همه ننوشتیم که ترحم کنیم.حرف های منطقی هم زدیم.
    شما بشین یکی یکی همه پست ها را بخون و درموردشون عمیق شو! بعد خدایی بگو کدوم ترحمه؟کدوم حرف غیر منطقیه؟
    باشه اصلا آم های با قد شما که موفق باشند وجود ندارن!اصلا شما راست می گین.اگه کسی قدش کوتاه بود دیگه موفق نمیشه.هیچ راهی هم برای خوشبخت شدن نداره!اصلا مشاوره هم کارساز نیست.بی خودی اومدین مشاوره!
    این همه آدم های موفق که قدشون کوتاه بوده و همه را مجذوب خودشون کردن،دروغ بوده!
    ما هم اومدیم الکی به شما دروغ گفتیم که قد موفقیت نمیاره!
    خواستیم دلتون نشکنه.برای همین دروغ گفتیم.شما ببخشید.
    همین ها را می خواستین بشنوین دیگه!نه؟

    ببین برادر عزیز منو ببخش که تند رفتم.
    خواستم شما را به خودتون بیارم.وگرنه قصد جسارت نداشتم.

    برادر عزیز من می خوام دو تا کلام حرف رک با شما بزنم!طاقتش را دارید؟
    اگه طاقتش را دارید ادامه مطلب را بخونید.اگر ندارید و ناراحت میشین اصلا نخونید!!!
    .
    .
    .
    .

    شما خیلی خیلی خیلی انسان ناشکری هستین!
    خیلی زیاد!
    خداوند این همه نعمت به شما داده اون وقت شما کلید کردین روی قد؟! و هزار بار آرزوی مرگ می کنید؟!!!

    اگه شما این جور ناشکری کنید پس اون بچه ای که با تالاسمی به دنیا میاد باید چی بگه؟
    پس اون فردی که سرطان داره باید چی بگه؟
    پس کسی که تصادف کرده و پاهاش قطع شده باید چی بگه؟
    یک سر به بیمارستان بزنید. ببنید چقدر آدم حسرت تن سالم شما را می خورن!!!
    اون وقت شما ناشکری همین تن سالم را می کنید!!!
    دوست داشتین قدتون بلند بود ولی تنتون ناسالم؟
    باور کنید اگه همین طوری به ناشکری ادامه بدین خداوند این تن سالمتون را می گیره تا ارزش سلامتی را بفهمین!

    من حدس می زنم شما یک فرد نازک نارنجی هستین.اصلا مرد نیستین!
    خیلی راه دارین تا مرد بشین!خیلی زیاد!
    وقتی پست آخرتون بعد از این همه پست های زیبای دوستان را خوندم که هر کدومش برای من واقعا آموزنده بود؛حس کردم با یک نوجوان12 ساله دارم صحبت می کنم نه یک جوان 23 ساله!

    شما احتمالا غرق در وفور نعمت زیاد بزرگ شدین که این قد را یک مشکل و نقص بزرگ می بینید.
    بابا یکم تو این تالار باشید ببیند مردم تو زندگی هاشون با چه مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کنند.

    شما قدتون 168 سانته؟ ناراحتین دختری قد شما را کوتاه بدونه؟
    خب سراغ دخترای قد بلند نرید!
    این همه دختر. به خدا این قدر دختر قد کوتاه می شناسم که به خاطر همین قد خواستگار ندارن!
    خب مجبور نیستین که سراغ دخترای قد بلند برید که!برید سراغ یک دختر150 تا 155 سانتی!
    باور کن اونم داره مثل تو غصه می خوره که چرا یک خواستگار که قدش متناسب من باشه،ندارم؟
    اونم همش داره دعا می کنه.
    شاید خدا شما را برای او خلق کرده باشه؟ از کجا معلوم؟
    شاید یک دختر زیبا و مهربون با همین قد منتظر شماست ولی شما با گیر دادن الکی ذهنتون به این قضیه دستی دستی دارید خوشبختیتون را خراب می کنید!
    واقعا دستی دستی و به راحتی!

    دخترا ملاک های خیلی مهمتری از قد برای ازدواج دارن! شما برادریتون را ثابت کن بقیه ملاک ها را براورده کن!حالا یک ملاک قد را نداشتی بیا غصه بخور!

    تاپیک قبلی منو بخون.ببین من به عنوان یک دختر چقدر ملاک های زیادی دارم.یکیش هم قد نیست.
    بابا ازدواج خیلی چیزهای مهم تری داره! شما باید خیلی روی خودتون کار کنید تا یک شوهر خوب باشید. باید خیلی خیلی مطالعه کنید!

    ببین برادر خوبم بازم منو ببخش که تند رفتم.
    اما حس کردم به عنوان یک خواهر بزرگتر باید اشکالاتت را بهت بگم و متوجهت کنم.
    حس کردم این طوری شاید یکم به خودت بیای.

    واقعا به خودت بیا!
    ازدواج خاله بازی نیست!خیلی پارامتر داره!
    یک مدت تو این تالار تاپیک های ازدواج و خواستگاری را بخون تا متوجه منظور من بشی.

    بازم ببخشید اگه لحنم بد بود! ولی نیتم واقعا خیر بوده
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  11. 9 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 28 فروردین 93), m.reza91 (جمعه 29 فروردین 93), mehdi1392 (چهارشنبه 27 فروردین 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 27 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 27 فروردین 93), کیارش۲ (چهارشنبه 27 فروردین 93), پونیو (پنجشنبه 28 فروردین 93), پسر تنها (پنجشنبه 28 فروردین 93)

  12. #27
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    دستت درد نکنه مصباح،بعضی وقتا باید سر مراجع فریاد زد.

    وقتی پاهات بره توی داشبورد یا صندلی،وقتی موثع پیاده شدن پاهات

    بین صندلی جلو و عقب گیر کنه،وقتی بهت لقب نردبون شهرداری بدن

    وقتی بهت بگن بی قواره یا برج زهرمار متوجه می شی که قد بلند

    نه تنها نعمت نیست،نغمته.همونطور که کوتاهی مشکلات داره بلندی

    هم مشکلات خودشو داره.بهترین قد،همین قد تو و ماهاست که متوسطیم.


    نمی دونم چرا اسمت هم تاپیکت به نظرم تکراریه.ولی گشتم فقط یک نفر

    هم اسم تو بود.ولی تاپیک نداشت.قبلن عضو نبودی؟عضویتت پاک شده باشه؟

    ویرایش توسط فرهنگ 27 : چهارشنبه 27 فروردین 93 در ساعت 23:06

  13. 6 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 28 فروردین 93), کیارش۲ (چهارشنبه 27 فروردین 93), پونیو (پنجشنبه 28 فروردین 93), پسر تنها (پنجشنبه 28 فروردین 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 27 فروردین 93)

  14. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 13 تیر 93 [ 20:39]
    تاریخ عضویت
    1392-1-07
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    1,246
    سطح
    19
    Points: 1,246, Level: 19
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 298 در 112 پست

    Rep Power
    0
    Array
    این تاپیک رو دیدم حیفم اومد پست نزارم
    منم پسرم و قدم 167 هست !!
    اما 90% افرادی که اطرافم هستن ( آشنایان ، هم دانشگاهی و ... ) آرزشون فقط یک هفته جای من باشن !
    اگه بگم اکثر آشناهامون من رو الگوی خودشون قرار دادن دروغ نگفتم به خدا !
    قد و هیکل هیچ تاثیری در پیشرفت نداره و شما خیلی الکی داری به خودتون تلقین می کنید !
    اگه خیلی خیلی برات اهمیتت پیدا کردی می تونی با حرکات کششی قدت رو حدودا 4-5 سانت افزایش بشی
    در ضمن یک مرد تا 25 سالگی قدش رشد می کنه و به نظرم مهمترین عاملش انرژی مثتبی هست که باید خودت به وجود بیاری
    اگه دائم این فکر در ذهنت باشه که جایگاهی در جامعه نداری کم کم بهت تلقین میشه و گوشه گیر میشی
    منم مثل شما قد برام اهمیت داشت ، اما در یک شرکت بزرگ وقتی مدیر عاملش با قد 180 سانتی جلوی من خم شد و من ادای احترام کرد فهمیدم قد و هیکل جزئی ترین مسئله زندگی من هست !
    اون روز بود که سعی کردم دیگه بهش فکر نکنم و راه پیشرفت بیشتر از قبل برام باز شد
    این حرفا رو زدم که بچسبی به زندگی و تلاش کنی و بیخود درگیر کوتاه بودن قد نباشی !

  15. 10 کاربر از پست مفید هدف تشکرکرده اند .

    e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 28 فروردین 93), mehdi1392 (پنجشنبه 28 فروردین 93), myl (پنجشنبه 28 فروردین 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 27 فروردین 93), کیارش۲ (چهارشنبه 27 فروردین 93), پونیو (پنجشنبه 28 فروردین 93), پسر تنها (پنجشنبه 28 فروردین 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 28 فروردین 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 27 فروردین 93)

  16. #29
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    من اگه یه خورده به ظاهرم برسم تو خیابون همه نگام می کنن با وجودی که ارایش نمی کنم ولی یه کوچولو روی خوش نشون بدم پسرا روشونو زیاد می کنن ادمایی هم که خودشون وضع روبراهی ندارن رسما تو حلقم میان. اونوقت اینا خوبه؟؟؟ اینا واسه من ابو نون می شه؟؟ اینا واسه من وقتی از غصه دارم دق می کنم یه اغوش گرم میشه؟ وقتی می خوام یکی باشه باهام حرف بزنه درکم کنه دو تا جمله حرف درست حسابی بزنه واسم این ادما که هی نگاه می کنن می شن همنشین دلنواز؟؟؟ من حالم بده..... ادمایی که منو نگاه کنن می تونن قلب یخ زده امو یه کم گرم کنن؟ وقتی کمک لازم دارم این ادما میان کمکم می کنن؟ وقتی از تنهایی استخونام داشت می پکید اینا بودن بهم کمک کردن؟؟؟؟ اصلا کسی بود کمکی بکنه؟؟؟؟

    اخه تو هیچ درد دیگه ای نداری؟ تو زندگیت هیچ مشکلی نداری؟ مادرت مادره؟ پدرت پدره؟ درساتو خوندی؟ شغل معتبر داری؟ شغلی داری که اطمنیان داشته باشی سال دیگه هم داریش؟ همسر و همراه درست حسابی و با درک داری؟ قلبت گرمه؟ دلت شاده؟ همه چیت رو به راه؟؟؟؟ به جز یه قد که اونم تازه معمولیه فقط؟؟؟

    خوش به حالت
    خوش به حالت
    ویرایش توسط meinoush : پنجشنبه 28 فروردین 93 در ساعت 00:35

  17. 5 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 28 فروردین 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 28 فروردین 93), پونیو (پنجشنبه 28 فروردین 93), پسر تنها (پنجشنبه 28 فروردین 93)

  18. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 آذر 93 [ 12:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-09
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    457
    سطح
    9
    Points: 457, Level: 9
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 41 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیز ،من چون خودم عین شما هستم کاملا و عمیقا درکت میکنم ئو اصلا لازم نیست که به قول خودت با ترحم نظر بدم ،ببین ،من خودم 168 سانت قدمه با 55 کیلو وزن. دیگه خودت تصور کن که از نظر جثه چجوری هستم.به قول شما راست میگی توی دانشگاه یدونه دختر هم نگام نمیکرد و الانم که 27 سالم شده هیچ دختری تو خیابون حتی نگاهمم نمیکنه چه برسه که بخوام سر صحبت رو باهاش باز کنم یا باهاش دوست بشم. من توی این چند مدت خیلی ناراحت بودم ولی وقتی هیچکاریش نمیتونم بکنم دیگه نمیتونم که همش بشینم غصه بخورم.جثه و قد یه چیز خدادادی هست و الانم که دیگه به بلوغ کامل رسیدم تغیرش نمیتونم بدم بنابراین چاره ای جز ساختن ندارم.
    اتفاقا از لحاظ معیارهای اخلاقی،مالی ،تحصیلی و ... همه میگن در سطح خیلی خوبی هستم.همکارا و دوستای خوبی هم دارم ولی خوب واقعیتش اینه که دخترا دنبال مردی هستن که حداقل 175 قد و حداقل 70 وزن باشه!!!حقم دارن. ما هم با این قد و قواره باید بریم دنبال یه دختر زشت و قدکوتاه دیگه چاره ای نداریم.
    اینا رو فقط گفتم که همدردی کرده باشم.به قول شما الان هیچ دختری یه پسر 168 سانتی رو قبول نمیکنه مگر اینکه حداقل جثه اش درشت باشه که قد کوتاه رو جبران کنه.به نظرم زندگیتو بکن .به توانایی ها و مزیتهات فکر کنم به جای اینکه دائما به نقاط ضعفت فکر کنی.

  19. کاربر روبرو از پست مفید ash1 تشکرکرده است .

    پسر تنها (پنجشنبه 28 فروردین 93)


 
صفحه 3 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس میکنم همسرم خیلی درگیری فکری داره وتحت فشار کاریه.میخوام کمکش کنم
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 96, 13:08
  2. قد کوتاه اخه چرا خدا
    توسط mahmoud777 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 11:14
  3. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  4. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02
  5. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.