به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 82

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام . من یه دخترم قدم 165 هست. پس به گفته ی شما قد کوتاهم! الان علاوه بر مشکلاتی که با ظاهرم دارم باید غصه قدم رو بخورم! من از خودم قد کوتاه تر دیدم هیجوقت خودمو قد کوتاه ندونستم ولی تا دلتون بخواد از قیافم ناراضی ام واسه همین اصلا قصد نصیحت کردن و شعار دادن که زیبایی مهم نیست مهم سیرت آدمیست و .... رو ندارم ! ولی هر چی فکر میکنم نمیفهمم چرا قده زیر 180 از نظر بعضیا خیلی کوتاهه خب اینهمه دختر با قد کوتاه و ریزه میزه ، که خیلی هم دوستداشتنی و بامزن. مگه همه عاشق قد خیلی بلندن؟؟؟ دو نفر از نظر قد باید به هم بیان. دختر کوتاه تر از شما هم زیاده چرا فکر میکنید به خاطر اینکه قد خیلی بلند ندارید کسی شما رو نمیبینه؟!؟ کی همچین معیاری داره؟؟! آخه اگرم کسی دنباله قد بلنداست باید خودش هم قد بلند باشه . این حرفا دلداری نیست . ایرانیا اکثرا قدشون متوسط دخترا که دیگه بیشتر ... قد بلند واسه شما خیلی مهمه نه واسه همه ی دخترا خداییش قد بلند به عنوان معیاری واسه دوستداشتن آدما خیلی خنده داره زشته ! اینهمه آدم قدشون زیره 180 هست اینا همه بدبخت وبیچاره اند ؟!

  2. 5 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 27 فروردین 93), کیارش۲ (چهارشنبه 27 فروردین 93), پسر تنها (پنجشنبه 28 فروردین 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 27 فروردین 93)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 اردیبهشت 96 [ 22:49]
    تاریخ عضویت
    1393-1-04
    نوشته ها
    98
    امتیاز
    3,729
    سطح
    38
    Points: 3,729, Level: 38
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    193

    تشکرشده 95 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پونیو نمایش پست ها
    سلام . من یه دخترم قدم 165 هست. پس به گفته ی شما قد کوتاهم! الان علاوه بر مشکلاتی که با ظاهرم دارم باید غصه قدم رو بخورم! من از خودم قد کوتاه تر دیدم هیجوقت خودمو قد کوتاه ندونستم ولی تا دلتون بخواد از قیافم ناراضی ام واسه همین اصلا قصد نصیحت کردن و شعار دادن که زیبایی مهم نیست مهم سیرت آدمیست و .... رو ندارم ! ولی هر چی فکر میکنم نمیفهمم چرا قده زیر 180 از نظر بعضیا خیلی کوتاهه خب اینهمه دختر با قد کوتاه و ریزه میزه ، که خیلی هم دوستداشتنی و بامزن. مگه همه عاشق قد خیلی بلندن؟؟؟ دو نفر از نظر قد باید به هم بیان. دختر کوتاه تر از شما هم زیاده چرا فکر میکنید به خاطر اینکه قد خیلی بلند ندارید کسی شما رو نمیبینه؟!؟ کی همچین معیاری داره؟؟! آخه اگرم کسی دنباله قد بلنداست باید خودش هم قد بلند باشه . این حرفا دلداری نیست . ایرانیا اکثرا قدشون متوسط دخترا که دیگه بیشتر ... قد بلند واسه شما خیلی مهمه نه واسه همه ی دخترا خداییش قد بلند به عنوان معیاری واسه دوستداشتن آدما خیلی خنده داره زشته ! اینهمه آدم قدشون زیره 180 هست اینا همه بدبخت وبیچاره اند ؟!
    میدونی مشکل چیه پونی جان؟
    الان دختر های با قد 160 تا 165 اغلبشون دنبال پسرهای بالای 180 قد هستن و ازشون بپرسی به اختلاف قد 5 یا 10 سانت راضی نیستن.میگن شوهرمون حتما باید 25 سانت بلند تر باشه.خوب خدا رو شکر اغلب پسرها هم 180 قدشونه الان.

  4. 2 کاربر از پست مفید myl تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 28 فروردین 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 28 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس میکنم همسرم خیلی درگیری فکری داره وتحت فشار کاریه.میخوام کمکش کنم
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 96, 13:08
  2. قد کوتاه اخه چرا خدا
    توسط mahmoud777 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 11:14
  3. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  4. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02
  5. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.