سلام . من یه دخترم قدم 165 هست. پس به گفته ی شما قد کوتاهم! الان علاوه بر مشکلاتی که با ظاهرم دارم باید غصه قدم رو بخورم! من از خودم قد کوتاه تر دیدم هیجوقت خودمو قد کوتاه ندونستم ولی تا دلتون بخواد از قیافم ناراضی ام واسه همین اصلا قصد نصیحت کردن و شعار دادن که زیبایی مهم نیست مهم سیرت آدمیست و .... رو ندارم ! ولی هر چی فکر میکنم نمیفهمم چرا قده زیر 180 از نظر بعضیا خیلی کوتاهه خب اینهمه دختر با قد کوتاه و ریزه میزه ، که خیلی هم دوستداشتنی و بامزن. مگه همه عاشق قد خیلی بلندن؟؟؟ دو نفر از نظر قد باید به هم بیان. دختر کوتاه تر از شما هم زیاده چرا فکر میکنید به خاطر اینکه قد خیلی بلند ندارید کسی شما رو نمیبینه؟!؟ کی همچین معیاری داره؟؟! آخه اگرم کسی دنباله قد بلنداست باید خودش هم قد بلند باشه . این حرفا دلداری نیست . ایرانیا اکثرا قدشون متوسط دخترا که دیگه بیشتر ... قد بلند واسه شما خیلی مهمه نه واسه همه ی دخترا خداییش قد بلند به عنوان معیاری واسه دوستداشتن آدما خیلی خنده داره زشته ! اینهمه آدم قدشون زیره 180 هست اینا همه بدبخت وبیچاره اند ؟!![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)