سلام،

نوشته اصلی توسط
shayana
شوهرم میگفت زنم بمن احترام نمیذاره و بعنوان یه مرد من هیچ جایگاهی ندارم!
خب راست میگه گلی، این یه نمونش:

نوشته اصلی توسط
shayana
بهش بگم واقعا برات متاسفم و چقدر بچگانه فکر میکنه.
تازه من وقت ندارم کل پستت رو تحلیل کنم، وگرنه دلایل دیگه ایم. هم برای تایید این حرفش پیدا میشه.
در ضمن مهم نیست چی بهش بگی، اگه از ته ته فکرت اون رو شایسته در دست داشتن سکان زندگیتون میدونستی (جایگاه یه شوهر) این تفکر طوری در حرکات و رفتار و حالت چهره و ... در طی این ماههایی که نامزد هستید، دیده میشد که الان یکی دو اتفاق باعث نمیشدن همسرت این ذهنیت رو داشته باشه.
بیشتر به ساختار خانواده و جایگاه زن و شوهر فکر کن. موفق باشی.
======================

نوشته اصلی توسط
del
مثلث عشق: شامل سکس، صمیمیت و تعهد
چه جالب.

علاقه مندی ها (Bookmarks)