به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 82

Threaded View

  1. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    5,866
    سطح
    49
    Points: 5,866, Level: 49
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    317

    تشکرشده 1,458 در 274 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    71
    Array
    سلام

    خوب در مورد این موضوع که واقعا مطلب پیش پا افتاده ای هست ، چون تقریبا رنج قدی جامعه ما در همین حدود 170 هست حالا 10 سانت کمتر یا بیشتر ، که زیاد توفیری نداره و قطعا عامل خوشبختی یا بدبختی کسی نیست و نبوده و اصلا حتی یک نقیصه هم حساب نمیشه که بخوایم در موردش تبادل نظر کنیم و استارتر این تاپیک هم به اقتضای سنشون این دغدغه رو داره و کمی که سنش بالاتر بره میفهمه چه نگرانی نابجایی داشته و مهمترین عامل جذب یک دختر "اعتماد به نفس پسر" هست.

    اما از اونطرف برخی از دوستان که خانم هم هستن نظراتی که گذاشتن برام جالب هست که مثلا گفتن اتفاقا ما هم یک خواستگار با همین قد داشتیم ولی فوق العاده دوستش داشتیم چون فلان نکات مثبت رو داشت ، نمیدونم من بد مطلب رو خوندم یا بد بیان شده ، طوریکه انگار واقعا این مقدار قد واقعا یک نقیصه هست و طرف با داشتن یک سری عوامل دیگه تونسته اون رو پوشش بده .

    دختر یک تکیه گاه میخواد ، تکیه گاه بودن یک صفت و خصلت درونی هست که ربطی به ظاهر و هیکل و قد و وزن نداره ، بعضی مردها هستن که هیکل و قد و وزن گوریل انگوری رو دارن و نه تنها نمیشه بهشون تکیه کرد بلکه باید مثل همون شخصیت گوریل انگوری مراقبشون بود که خرابکاری نکنن و بعضی مردها هم هستن که شاید حتی قد و وزن کمتری از نرم اجتماع داشته باشن ولی بقدری جذبه و ابهت و جنم دارن که معروف هستن که مثلا فلانی نصفش تو زمین هست.

  2. 7 کاربر از پست مفید محمد 93 تشکرکرده اند .

    e-lampard (دوشنبه 01 اردیبهشت 93), khaleghezey (سه شنبه 26 فروردین 93), meinoush (سه شنبه 26 فروردین 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 26 فروردین 93), پسر تنها (سه شنبه 26 فروردین 93), مهربونی... (چهارشنبه 27 فروردین 93), مصباح الهدی (سه شنبه 26 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس میکنم همسرم خیلی درگیری فکری داره وتحت فشار کاریه.میخوام کمکش کنم
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 96, 13:08
  2. قد کوتاه اخه چرا خدا
    توسط mahmoud777 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 11:14
  3. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  4. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02
  5. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.