سلام
ناپلئون بناپارت هم قدش کوتاه بود کوتاه تر ازینا. همین ضعفش باعث شد این همه فتح داشته باشه و اسمشو الان تو امضای کاربر بالایی ببینی .
همه ما یسری ضعفایی داریم مطمان باش هممون داریم و همینا باعث میشه یه تکونی به خودمون بدیم مثل یه تلنگره . باید خودتو احساستو به یه تعادل برسونی
نیاز داری این ضعف رو یجایی جبران کنی
خیلی مهمه خودتو دوست داشته باشی دخترا هم شیفته اعتماد به نفس مردها میشن
این چیزی نیست که بتونی تغییرش بدی اما احساساتتو مهارتها تو سطح موفقیت میزان حس خوشبختی و دوست داشتنی بودن رو خوب میتونی تغییر بدی
کمی واقع بین باش فلسفه ضعف ها رو بررسی کن با دید باز به افرینش نگاه کن
قبول کن خدا "احسن الخالقین" هست و تو رو به بهترین شکل ممکن آفریده
من تموم اجزای روح و بدنم رو دوست دارم و همیشه ازشون تعریف میکنم حتی ضعفام رو چون اون بندش رو با عشق افریده
کمی هم شاید وسواس به خرج میدی من قدم 164 و خیلی میبینم پسرایی که از کنارم رد میشم هم قدم هستن این مشکل خاصی نیست پسر خوب
من به شخصه از پسری خوشم میومد که قدش 170 بود از بس اعتماد به نفس داشت و محکم رفتار میکرد و کوتاهی قدشو نمیدیدم.
سخت نگیر مردم تو رو اونطوری میبینن و میسنجن که خودت میبینی و میسنجی
خوش باش
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
علاقه مندی ها (Bookmarks)