به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آذر 00 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    12,188
    سطح
    72
    Points: 12,188, Level: 72
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 262
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 635 در 275 پست

    Rep Power
    70
    Array
    نظر من وقتی به یه زن کادو میدهید بایذ توجه کنید
    چیزی که برا خانها مهمه اینه که احساس کننند مرد مقابلشون بهشون توجه داره و برای طرف مهم هستند
    شما ممکنه یه کادوی خیلی شیک و گرون به همسرتون هدیه بدهید ولی طوری این کادو را تقدیم کنید که این حس را در وجودش زنده نکنید
    و می تونید یه جعبه شیرینی بدهید ولی با احترام و ب و س و گفتن دوستت دارم- بی تو می میرم - اگر می خواهی بمانم هرگز نمیر - و....

    یه نکته دیگه ای که مهمه اینکه کادوهایی که بین اطرافیان مبادله میشه هست

    مثلا فرض کنید برادرتون یا باجناق یا باباش تو مناسبتهای مختلف کادو های انچنانی میدهند ولی شما گل و عروسک وشیرینی (من از هیچ کدامشان خوشم نمیاد) میدهید وقتی همسرتون ببینه که بقیه چی کار کردن این حس مهم بودنش (برا شما و زندگی مشترکتون )تحریک نمیشه

    این نکته ای که قرمز کردم هم برای مادر هست -هم برای همسر -هم برا خواهر -هم برا دختر
    اینکه یه زن احساس کنه برای اقایون اطراف مهم هست و بهش توجه می کننند خیلی خیلییییییییییییی حس شیرینی هست
    و به نوعی نشان دهنده رو حیه حمایتگری مرد هست

    یه چیز دیگه هم بگم
    شما یه دختر خوشمل دارید
    چرا باید بچه تون را بسپارید به این و اون دو تایی برید بچرخید بچه بیچاره دلش براتون تنگ میشه
    شما(مامان و بابا ) سر کار هستید وقتی هم که سر کار نیستید دو تایی با هم تفریح میکنید این وسط انگار اون زیادی شده هان این چه کاریه خب
    بعدشم قرار نیست دخترتون تا دو سال دیگه 10 ماهه بمونه و شما نتونید برید شهر بازی و کوه و دربند و.... 2 سال دیگه تحمل کنید اونم میتونه باهاتون بیاد ولی الان این بچه را دریابید
    بابا می خواهید برید بیرون تفریح یه جایی برید که اون طفل معصوم هم بتونه بیاد یا اصلا نرید یا خانوادگی کامل برید

    (البته قبول دارم باید گاهی یکی دو ساعتی دو تایی بدون بچه با هم باشد و بحرفید )



  2. 7 کاربر از پست مفید نازنین2010 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 26 فروردین 93), Aminn (سه شنبه 26 فروردین 93), khaleghezey (سه شنبه 26 فروردین 93), کلانتر جو (جمعه 27 بهمن 96), مصباح الهدی (سه شنبه 26 فروردین 93), دختر بیخیال (سه شنبه 26 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 26 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 09:19
  2. پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: شنبه 14 آذر 94, 14:57
  3. نامزدم عصبیه..روز به روز مشکلاتومن بیشتر میشه
    توسط dokhtare_asemoon در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 تیر 92, 18:39
  4. یک ماه پس از جدایی،هنوز مثل روز اول جدایی
    توسط bahar_N در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 06 مرداد 91, 10:17
  5. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 88, 08:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.